به گزارش هنرآنلاین، کارگاه نخست با عنوان قطار بندی در معماری  روز چهارشنبه ۲۲ فروردین‌ماه و کارگاه دوم با عنوان گچ‌بری در معماری در روز جمعه ۲۴ فروردین توسط مهندس مریم شکیبا از استادان معماری سنتی، برگزار خواهد شد.

 شرکت‌کنندگان الزاماً در قالب گروه‌های دو نفره پذیرش می‌شوند لذا ثبت نام هر گروه توسط سرگروه انجام شده و فرم ثبت نام هر گروه توسط سرگروه به مرکز معماری اسلامی ارسال خواهد شد.

این مرحله از کارگاه در دو بخش آموزش‌های تئوری و کارگاه عملی برنامه ریزی شده و کاملاً به‌صورت رایگان خواهد بود. لذا جدیت در آموزش و انجام گام‌به‌گام مراحل عملی توسط شرکت‌کنندگان شرط حضور تا پایان کارگاه خواهد بود.

گواهینامه شرکت در کارگاه در پایان دوره در صورت اتمام نمونه‌های مورد تائید استاد به شرکت‌کننده اعطا خواهد شد.

شرکت هم‌زمان در دو کارگاه امکان‌پذیر نیست لذا انتخاب یک کارگاه به‌عنوان کارگاه اصلی و یا اولویت‌بندی شرکت در هر کارگاه در فرم ثبت‌نام مورد توجه قرار گیرد.

ظرفیت کارگاه‌ها ۲۰ گروه دو نفره خواهد بود و  اولویت ثبت نام با دانشجویان یا دانش آموختگان رشته‌های معماری و مرمت و به‌ویژه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

علاقه‌مندان پس از تکمیل فرم ثبت‌نام، تصویر نسخه چاپ شده یا فایل پر شده را به آی دی تلگرام @irac_admin ارسال فرمایید.

 ارسال فرم ثبت‌نام به آی دی مرکز معماری اسلامی به منزله ثبت نهایی در کارگاه نبوده و در روزهای ۱۹ الی ۲۰ فروردین با شرکت کنندگان نهایی کارگاه تماس گرفته خواهد شد.

بر اساس این گزارش، کارگاه عملی قطار بندی و گچ‌بری 22 و 24 فروردین‌ماه در مرکز در مرکز معماری اسلامی واقع در تهران، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه لقان الدوله ادهم، پلاک ۷، مرکز معماری اسلامی برگزار می‌شود.