به گزارش هنرآنلاین، کانون معماری و شهر موزه هنرهای معاصر تهران پس از نزدیک به سه سال فعالیت مداوم و برگزاری برنامه‌های مختلف، در نظر دارد با همکاری فعالین حوزه‌ هنر، معماری و شهر، برنامه‌ای را تحت عنوان "جشنواره‌ سیار" در شهرهای ایران برگزار کند.

نمایش فیلم‌های مرتبط با حوزه‌ معماری و شهر به عنوان بخشی از فعالیت‌های کانون و استقبال  علاقه‌مندان این مرکز را  بر آن داشته تا در آستانه‌ سومین سال تأسیس کانون معماری و شهرِ موزه هنرهای معاصر تهران ، امکان ایجاد پلی ارتباطی با مخاطبان و فعالان سایر شهرها و استان‌ها را فراهم آورد.

در چهارچوب "جشنواره‌ سیار" در طول یک هفته و به‌صورت هماهنگ مجموعه‌ای از فیلم‌های منتخب نمایش‌داده‌شده را با همکاری همراهان و علاقه‌مندان در سایر شهرهای ایران بازپخش خواهد شد. هدف از اجرای این جشنواره ایجاد فضایی برای تفکر، بحث و تبادل‌نظر حول موضوعات درحاشیه‌مانده‌ این حوزه، همچنین ایجاد محملی برای آشنایی با گروه‌های فعال در شهرستان‌ها و تحکیم همکاری‌ها عنوان شده است.

به همین منظور، از کلیه‌ی فعالان حوزه‌ هنر، معماری و شهر دعوت می‌شود تا در صورت تمایل با تکمیل و ارسال فرم‌های مربوط تا حداکثر ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۶، آمادگی خود را برای همکاری در برنامه‌ریزی و اجرای این جشنواره در شهرهای خود اعلام کنند. 

فرم اعلام آمادگی علاقه‌مندان به مشارکت در این رویداد را اینجا ببینید.

کانون معماری و شهرِ موزه هنرهای معاصر تهران با بررسی ویژگی‌ها و امکانات اجرایی گروه‌ها، شهرهای مورد نظر را انتخاب و پس از همفکری و هماهنگی با گروه‌های منتخب "جشنواره سیار" را طی ماه‌های آینده برگزار خواهد کرد.