سرویس معماری هنرآنلاین: "روایت خانه" عنوان مجموعه ویدئوهایی است که مجله دکوراسیون داخلی " منزل" در بازدید از خانه هنرمندان و شخصیت‌های فرهنگی کشور تهیه کرده است و همزمان با انتشار این ماهنامه با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.

"روایت خانه" تا امروز حکایت‌هایی از خانه‌های رضا عابدینی سهی، رضا ندیمی، کاوه نجم آبادی، آرش وفاداری، ماندانا اولیا شیرازی، رضا اویسی و پویا آریانپور را تهیه کرده است.

این نشریه در شماره دی ماه  به همراه رضا عابدینی سهی جهانگرد و سفیر کمپین "یکی هستیم"،  روایت خانه شیرین پرتوی مدیر و موسس گالری "شیرین" را با ما به اشتراک می‌گذارد. پرتوی این گالری را 12 سال پیش تاسیس کرده و چند سال هم هست که شعبه‌ای از این گالری را در نیویورک راه‌اندازی کرده است.

پرتوی در خصوص فعالی گالری‌داری گفته است: "به نظرم هنر پیشکسوت‌ها خیلی زیباست و ارزشمند است، به علاوه آنها هنوز هم کار می‌کنند. خانم سیحون زمانی کارهای سپهری را به نمایش گذاشت و هیچ کسی هم فکر نمی‌کرد که آن آثار به این شهرت برسند. یعنی می‌توان گفت که خانم سیحون به آرت و به استعداد سهراب سپهری جوان باور داشته است. ممکن است کار کردن برای یک هنرمند مطرح خیلی عالی باشد و مارکت خوبی هم داشته باشد ولی چالش چندانی برای من ایجاد نمی‌کند که بفهمم آیا من این توانایی را دارم که با کسی که هیچ کس او را نمی‌شناسد کار کنم و او را مطرح کنم؟ در مجموع دوست دارم برای جوان‌هایی که درگیر مسائل روزمره زندگی و سختی‌هایش هستند هم کاری انجام دهم."