سرویس معماری هنرآنلاین: "جیمز کروین" عکاس بریتانیایی از سال 2014  پروژه عکاسی از بناها و مکان‌های فراموش شده ای را دنبال می‌کند که خود این مجموعه را "Decadence" به معنی "بدون ضربان" نامگذاری کرده که دلالت بر رها شدن و فاقد حیات اجتماعی بودن این مکان‌ها است. او طی سه سال گذشته مجموعه ای جالب توجه از مکان‌های رها شده در سرتاسر اروپا را شکل داده است.

به گفته این عکاس بریتانیایی؛ "سفر در تهیه این مجموعه نقش مهمی ایفا می‌کند." کروین تنها در دوازده ماه گذشته برای عکاسی به هفت کشور سفر کرده است.

آخرین پروژه از این مجموعه که تصاویری از بناهای رها شده است، تحت عنوان "تقصیر" در سراسر اروپا منتشر شده است . نادیده گرفتن این مکان‌ها در حالی که بسیاری از آن‌ها در گذشته بناهایی افتخاربرانگیز به شمار می‌آمده‌اند، موضوعی است که این هنرمند عکاس توجه خود را به آن معطوف کرده است.

گلخانه ای در مجاورت یک قلعه بزرگ در فرانسه، عمارتی قدیمی در پرتغال، یک باشگاه قدیمی در بریتانیا، حمام خانه عمومی در شرق اروپا، نمونه ای کمیاب از یک مرکز مبادله میوه در انگلستان، کنیسه ای متروک در شرق اروپا و یک کاخ مخروبه در شمال ایتالیا تعدادی از مکان‌هایی است که او در این مجموعه به تصویر کشیده است.