سرویس مد و لباس هنرآنلاین: فرزانه برازنده، مدیر گروه طراحی لباس برازنده و فعالان حوزه طراحی و تولید لباس مشاغل درباره برنامه‌های پیش روی این مجموعه به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: همچون گذشته در راستای طراحی و تولید لباس برای سازمان‌ها و گروه‌های مختلف طراحی لباس را انجام می‌دهیم و بر اساس الگوهای پیشنهادی و بنا بر نظر کارشناسان درباره طراحی و متریال مورد نیاز، پوشاک این حوزه تولید می‌شود.

او ادامه داد: یکی از معضلات موجود در مسیر فعالیت ما این است که متأسفانه عقد قرارداد چندان جدی گرفته نمی‌شود و سازمان‌ها همان‌گونه که برای طراحی و گرافیک بخش‌های مختلف هزینه می‌کنند در مورد لباس چندان پایبند به موضوع قرارداد نیستند.

برازنده گفت: بسیاری از دوستان ما که در زمینه طراحی و تولید لباس مشاغل فعالیت دارند بر این امر اذعان دارند و شاید لازم است برای رسمی‌تر شدن توجه به این موضوع از زمان عقد قرارداد تا تحویل سفارش‌ها، تبلیغات بیشتری انجام شود.

این فعال حوزه طراحی و تولید لباس مشاغل با اشاره به اینکه هنوز هم در کشور توجه چندانی به طراحی لباس برای مشاغل مختلف وجود ندارد اظهار داشت: البته در این زمینه استانداردهای آموزشی مختلفی وجود دارد و طراحی در این زمینه باید با در نظر گرفتن مؤلفه‌هایی همچون محیط کار و نوع شغل باید در نظر گرفته شود تا نتیجه کار مورد توجه کارکنان قرار گیرد.

برازنده ادامه داد: گروه طراحی ما مفتخر است تا طی سال‌های اخیر توانسته است نیاز قشری از جامعه را در زمینه لباس مناسب سازمانی و اداری تأمین کند و از آنجا که توجه به این مقوله یکی از ضروریات جامعه ما برای ایجاد انگیزه بیشتر در میان کارمندان به نظر می‌رسد امید است در ادامه مسیر موفق به فعالیت بیشتر در این زمینه شویم.