سرویس مد و لباس هنرآنلاین: حسن جباری، مدیر اجرایی برند "حجاب برتر جباری" درباره فعالیتهای خود و همکارانش در راستای طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: این برند از اوایل دهه 80 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب آغاز کرد. ما پس از سال ها فعالیت مستمر و افتتاح شعب مختلف، سال گذشته موفق به حضور در اکسپوی حلال اسپانیا شدیم و این حضور برای ما و سایر فعالان ایرانی در این عرصه افتخاراتی به همراه داشت که از مهمترین آنها می توان به معرفی دستاوردهای ایرانی به ویژه در زمینه طراحی اشاره کرد.

جباری تصریح کرد: یکی از نکات قابل توجه در محصولات برند "حجاب برتر جباری"، کیفیت مرغوب در پارچه و دوخت محصولات است و مخاطبان ما این را می دانند که روند دوخت در مجموعه ما نه به شکل سری دوزی که به شکل تکی دوزی انجام می شود.

او با اشاره به اینکه هنوز هم برای تأمین پارچه به ویژه در زمینه چادر مشکی از کشورهای کره، ژاپن و اندونزی واردات وجود دارد اظهار داشت: البته قرار است در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و در بخش عفاف و حجاب، با همراهی و مساعدت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، ارتباط لازم با برند نساجی شهرکرد که تولید کننده چادر مشکی در ایران است برقرار شده تا در ادامه مسیر بتوانیم محصولی کاملاً ایرانی به مخاطبان خود عرضه کنیم.

برند حجاب برتر

مدیر اجرایی برند "حجاب برتر جباری" با انتقاد از نبود امکان تبلیغات برای فعالان حوزه عفاف و حجاب بیان کرد:  طی سالیان اخیر و با توجه به افزایش طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب، رسانه‌ها توجه چندانی به ترویج این حوزه و معرفی فعالان نداشته‌اند.

او همچنین از افتتاح نهمین شعبه برند "حجاب برتر جباری" در روز نیمه شعبان خبر داد و گفت: تاکنون شعب مختلفی در شهرهای مختلف افتتاح شده و در روزهای اخیر موفق شدیم نهمین شعبه برند "حجاب برتر جباری" را در استان البرز افتتاح کنیم.

مدیر اجرایی برند "حجاب برتر جباری" با تقدیر از تلاش های مدیر برند، سمیرا جباری و طراحی سایر محصولات با تکیه بر نوآوری و خلاقیت افزود: این حوزه نیز همچون سایر بخش های مد ولباس نیازمند ورود نگاه خلاقانه از سوی طراحان است و همواره سعی بر این بوده است که با تکیه بر ذائقه مشتریان، محصولاتی بروز و جذاب را به آن ها ارائه کنیم.