سرویس مد و لباس هنرآنلاین: یک سالن اختصاصی به منظور برپایی یازدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب با همکاری ستاد برگزاری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در "شهر آفتاب" و سالنی اختصاصی با عنوان "گوهر زیبایی" در نظر گرفته شده است.

در این سالن علاوه بر نمایش تازه‌ترین آثار هنرمندان و طراحان حوزه مد و لباس، تولیدکنندگان داخلی به ارائه محصولات مربوط به عفاف و حجاب پرداخته‌اند

بخش "گوهر زیبایی" در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران میزبان 50 موسسه فعال حوزه عفاف و حجاب حضور دارند. همچنین نشست‌ها و معرفی دستاوردهای حوزه مد و لباس، نمایش کتاب‌ها و مجموعه مقالات تخصصی این حوزه از جمله مهم ترین برنامه‌های آن اعلام شده است.

این اقدام با همکاری بنیاد ملی مد و لباس اسلامی و ایرانی و ستاد برگزاری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انجام شده است.

حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در گفت‌وگویی اظهار داشته است که به دلیل حضور جمع کثیری از مردم در این نمایشگاه، چندی پیش از آغاز بکار این رویداد بین‌المللی، برای برپایی و عرضه و نمایش محصولات عفاف و حجاب و مد و لباس اعلام آمادگی کردیم.

قبادی با اشاره به اینکه سالن ویژه ای در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای برگزاری یازدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است، اذعان داشته که در این فرصت، محور ارائه محصولات خود را در زمینه عفاف و حجاب قرار داده‌ایم.

دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس یکی از مشکلات جدی خانواده های ایرانی را اطلاع نداشتن از مراکز عرضه و دسترسی مناسب به محصولات عفاف و حجاب دانست و خاطر نشان کرده که مراکز عرضه این محصولات هر سال در حال گسترش است.

 پیش از این، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به طور دائم در نمایشگاه قرآن شرکت و عضو شورای سیاست گذاری این رویداد نیز بوده است و با توجه به استقبال خوب مردم از این نمایشگاه، این کارگروه نیز عضوی از شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب برای برنامه ریزی و ارائه طرحها شده است. 

سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار "‌یک کتاب بیشتر بخوانیم" تا 23 اردیبهشت 96 همه روزه در نمایشگاه شهر آفتاب پذیرای علاقه مندان از این رویداد بزرگ فرهنگی است.