سرویس مد و لباس هنرآنلاین: ریحانه زارع، مدیر موسسه فرهنگی هنری "نگاه" و فعال در حوزه چاپ ژورنال‌های تبلیغاتی مد و لباس درباره روند فعالیت‌های این موسسه تک‌منظوره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: مجموعه ما از معدود موسساتی است که در زمینه چاپ ژورنال مد و لباس مجوز دریافت کرده است و از زمان دریافت مجوز، اقداماتی نیز در زمینه تهیه ژورنال شیما برای بنیاد ملی مد و لباس کشور در دستور کار داشته‌ایم.

زارع درباره ژورنال شیما توضیح داد: این ژورنال شامل آثار تمام طراحانی است که از بنیاد ملی مد و لباس نشان شیما دریافت کردنده‌اند و از لباس مردانه، مانتوی مجلسی و اجتماع تا لباس کودک، دخترانه و پسرانه، ژورنال‌ها در نسخه‌های مختلف منتشر شده است.

او با اشاره به استقبال طیف گسترده‌ای از صاحبان برند برای چاپ ژورنال آثار خود تصریح کرد: هر ساله برای طیف گسترده ای از برندهای داخلی ژورنال تهیه می کنیم و به واسطه تخصصی بودن این فعالیت از عکاسی تا چاپ، خوشبختانه توانسته‌ایم به جایگاهی خوبی در این عرصه دست یابیم.

زارع در ادامه به موضوع ورود رسانه مجازی به عرصه تبلیغات مد و لباس اشاره و تصریح کرد: متأسفانه طی سال‌های اخیر، رسانه‌های مجازی تهدیدی برای چاپ ژورنال لباس به شمار می‌رود و بسیاری از افراد با یک بار سفارش برای طراحی سایت می‌توانند در فواصل زمانی به انتشار تصاویر مورد نظر اقدام کنند، اما در مجموع، دنیای مد هنوز هم نگاه ویژه ای به ماهیت ژورنال‌های چاپی دارد.

او در خاتمه گفت: سالانه بالغ بر 20هزار نسخه ژورنال مد و لباس به چاپ می‌رسانیم و به همراه تیم همراه، هموراه در پی خلق ایده‌های متأثر از نگرش های اجتماعی و فرهنگی مرتبط با مقوله مد و لباس اسلامی و ایرانی هستیم.