سرویس مد و لباس هنرآنلاین: طبیعتی که در بهار دگرگون شده است، آماده پذیرایی از رنگ‌ها و نقش‌های گوناگون است و شاید به جرأت می‌توان گفت فصل بهار بهترین فصل برای انتخاب متنوع‌ترین پوشش‌هاست.

بدون توجه به اینکه چه رنگی مد است و یا چه ست‌هایی می‌توانند بیش از بقیه رضایت اطرافیانتان را جلب کنند، در فصل بهار از مانتو، شال و روسری‌های گلدار استفاده کنید.

هرچند که هنوز هم سرما از کشورمان رخت نبسته اما بهتر است دیگر لباس‌های زمستانی‌تان کنار بگذارید و دیگر به سراغ چکمه و کت‌های گرم و پالتو نروید.

درعوض می‌توانید با پارچه‌های گلدار پنبه‌ای و نخی بهترین ست‌های بهاری را برای خود انخاب کنید که هم گرم هستند و هم شما را با طبیعت همراه می‌کنند.

استفاده از لباس‌های با الیاف طبیعی که این روزها با درایت برندهای مختلف ایرانی به وفور در بازار داخلی یافت می‌شود، شاید اولین و بهترین گزینه برای همگان در فصل بهار باشد، لباس‌هایی که تنوع در رنگ و طرح بارزترین صفت آن هاست و صد البته نیز که تنوع باید یکی از ویژگی‌های استایل شما در فصل بهار باشد.

در ارتباط با فرزندانتان نیز انتخاب لباس بهاره را به عهده خودشان بگذارید و اگر برایشان انتخاب کمی دشوار است دست کم چند لباس مناسب با رنگ‌های شاد و مورد توجه کودکان را انتخاب کنید.

به سراغ کیف و کفش‌های گلدار بروید و از رنگ‌های زنده طبیعت در بهار همچون سبز، آبی، بنفش، خاکی و صورتی بیشترین بهره را بگیرید. رنگ‌های گرم پاییزی همچون زرد و نارنجی و یا رنگ‌های سرد زمستانی همچون سفید انتخاب‌های مناسبی برای پوشش بهار نیستند پس لباس‌هایتان را در رنگ‌هایی انتخاب کنید که در آن با طروات و سالم به نظر برسید.

طراوت حرف اول را در فصل بهار می‌زند.