سرویس مد و لباس هنرآنلاین: محمد فتحی، مدیرمسئول رسانه جامع کسب و کار مد در ایران "پوشانیک" که موفق شد در ششمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر عنوان یکی از مؤسسات برتر فرهنگی و هنری را کسب کند، به خبرنگار هنرآنلاین گفت: با توجه به اینکه معیار انتخاب برای موسسه برتر سال 95 در ششمین دوره جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، عملکرد یک ساله مؤسسات بود، وقتی فعالیت‌های مجموعه را در سال گذشته مرور می‌کنم، مطمئن می‌شوم  در این سال، رویدادهای پرباری در موسسه رقم خورد و نتایج مثبتی نیز حاصل شد.

فتحی در ادامه تصریح کرد: رسانه "پوشانیک" همواره به دنبال ایجاد ارتباط پویا میان طراحان و تولیدکنندگان حوزه مد و لباس است و از همین رو تلاش کردیم تا در قالب نشست‌های تخصصی با دعوت از طراحان، تولیدکنندگان، کارشناسان امر و صاحبان برند به ایجاد این ارتباط کمک کنیم.

مدیرمسئول رسانه جامع کسب و کار مد با اشاره به برپایی تورهای مد و لباس از سوی این مجموعه در سال گذشته اظهار داشت: یکی از معضلات موجود در حوزه طراحی مد و لباس، نبود پیوند مناسب میان جامعه طراحی و صنعت است و از همین رو یکی از راه‌های مؤثر برای دستیابی به پیشرفت‌های بیشتر در این حوزه، برقراری این ارتباط در دوره‌های مختلف بوده است.

او بر لزوم آشنایی دوسویه ابعاد هنری و صنعتی مقوله مد تأکید و تصریح کرد: این تورها با این هدف برگزار شد تا زمینه‌های افزایش شناخت از تمامی ابعاد مرتبط با موضوع مد اسلامی و ایرانی برای فعالان این عرصه فراهم شود.

فتحی ادامه داد: در ادامه برنامه‌های سال گذشته، مهم‌ترین اولویت این مجموعه در سال جدید ایجاد زیرساخت‌های علمی برای بازاریابی در حوزه مد است.

او گفت: در حقیقت مهم‌ترین اولویت ما ایجاد زیرساخت‌های علمی برای ارائه سرویس و خدمات در حوزه بازاریابی طراحی مد و تحقیق و توسعه به شرکت‌های تولید است.

مدیرمسئول "پوشانیک" با اشاره به پوشش آنلاین دو جشنواره ملی و بین‌المللی در حوزه مد از این رسانه بیان کرد: پوشش آنلاین جشنواره مد و لباس خلیج فارس از دیگر برنامه‌های مهم سال گذشته بود و همچنین پوشش آنلاین بخش نمایشگاه و مسابقه ششمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر که ویژه‌ترین فعالیت این مجموعه در سال گذشته محسوب می‌شود و خوشبختانه بازدید چند صد هزار نفری را نیز به دنبال داشت.