سرویس مد و لباس هنرآنلاین: علی مرادخانی شامگاه شنبه در آیین اختتامیه ششمین جشنواره مد و لباس فجر که در تالار وحدت و با حضور وزیر ارشاد برگزاری شد، گفت: کارهای زیادی در حوزه و عرصه مد و لباس صورت گرفته ولی کارهای زیادی پیش رو داریم که باید با جدیت دنبال شوند، چرا که لباس کارآمدترین نیرویی است که بشر امروز با آن سر و کار دارد و لباس ایرانی باید با هنجارهای اسلامی و ایرانی هماهنگ باشد.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه امروز باید به استقلال فکری و فرهنگی در حوزه مد و لباس بیندیشیم اظهار داشت: اگر ما به استقلال فکری، فرهنگی و اقتصادی فکر می‌کنیم باید به نمادها توجه داشته باشیم و لباس مهم‌ترین نمادی است که در اولین برخورد، هر کس را با آن می‌شناسیم. پس رسالت بزرگی بر عهده طراحان است و وزارت ارشاد هم تمام‌قد از این طراحان حمایت می‌کند تا کار خود را به بهترین نحوه انجام دهند.

مرادخانی با تشریح بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره مد و لباس، ابراز امیدواری کرد در دوره‌های بعدی این رویداد شاهد رشد و شکوفایی هم از نظر کمی و هم از لحاظ کیفی باشیم.

در آیین اختتامیه ششمین جشنواره مد و لباس فجر حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، حجت‌الاسلام احمد مازنی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و شماری از عوامل سینما و تلویزیون از جمله فریبا متخصص، حسام نواب صفوی، بابک امینی نیز حضور داشتند.

این جشنواره از سوم تا دهم اسفند در برج آزادی، برج میلاد و تالار وحدت برگزار شد و شنبه شب با معرفی برگزیدگان پایان یافت.