به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری ششمین جشنواره مد و لباس فجر، زهرا ساعی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از ششمین جشنواره مد و لباس فجر، گفت: تلاش‌های زیادی در چند سال اخیر از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس شده است و جریان مد و لباس به این واسطه توانسته منسجم‌تر از گذشته باشد.

او گفت: در مجلس شورای اسلامی آمادگی داریم تا بتوانیم مسیر طراحی و در ادامه تولید آثار ارزشمند ایرانی را تسهیل کنیم تا شرایط بهتری برای فعالان این دوره فراهم شود.

وی ادامه داد: نسل جواز زیبایی را دوست دارد و ما باید با ایجاد شرایط مناسب و ارائه آثار ارزشمند، جذاب و همچنین منطبق با فرهنگ اسلامی و ایرانی خودمان، این نیاز را برطرف سازیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ‌های مختلف دنیا امروز در حال تبادل و تعامل با یکدیگر هستند و با توجه به گستردگی فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی خودمان، می‌توانیم با ارتقای کیفیت آثار، جایگاه خودمان را در سطح جهانی نیز پیدا کنیم.

ساعی تصریح کرد: توجه به لباس اقوام و بهره مندی از محتوای غنی آن، استفاده از تکنیک‌های روز دنیا و در نهایت تلفیق این دو با هم می‌تواند، آثار ایرانی را برای نسل جوان جذاب‌تر کند.