سرویس مد و لباس هنرآنلاین: بروزترین و کاربردی‌ترین دفتر ارائه پرتفولیو در حوزه طراحی مد و لباس با عنوان "فشن دیزاینر" در ششمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر رونمایی می‌شود.

مجموعه "فشن ستینگ" قرار است از این محصول کم‌نظیر در زمینه طراحی و ارائه پورتفولیو با رویکرد فشن طی روزهای جشنواره فجر و در غرفه اختصاصی برج آزادی رونمایی کند.

طراحان، دانشجویان، اساتید دانشگاهی، صاحبان برند و سایر علاقه‌مندان به عرصه طراحی مد و لباس از روزهای سوم تا دهم اسفندماه و طی ایام برگزاری ششمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، از ساعت 10 الی 20 فرصت دارند تا ضمن آشنایی با این محصول و شرکت در کارگاه‌های آموزشی در حیطه کاربردها و قابلیت‌های منحصر به فرد "فشن دیزاینر" برای سفارش محصول اقدام کنند.

برای آشنایی بیشتر با این محصول لازم است بدانید که "فشن دیزاینر" یک دفتر کار با عنوان دفتر ارائه پورتفولیو در حوزه طراحی مد و لباس است که به پیاده‌سازی هر چه بهتر الگوهای طراحان بسیار کمک می‌کند.

این دفتر کاربردی با ابعاد مناسب و قابل حمل برای پیاده‌سازی الگوهای مد و لباس، دارای فضایی مناسب و کافی برای ارائه پرتفولیو از آثار و در قالب یک دفتر  طراحی فشن با امکاناتی متنوع همچون فضای لازم و کافی برای پیاده‌سازی الگوی اولیه لباس بر پایه اصول فنی و هنری، دارا بودن مانکن‌های مصور در چهل صفحه متمادی با ژست‌های گوناگون برای نمایش هر چه بهتر فرم لباس و امکان طراحی دو نمای پشت و جلوی لباس بر روی آناتومی کامل بدن است.

از دیگرمزایای دفتر کار "فشن دیزاینر" می‌توان به استفاده از کاغذ مناسب طراحی در اوراق دفتر و امکان حرکت انواع قلم‌های طراحی همچون مدادرنگی، ماژیک، گواش و آبرنگ، امکان درج مشخصات طراح و طرح در صفحه نخست دفتر، امکان درج و چسباندن پارچه و یا هر الگوی پیشنهادی و رسیدن به نمایی ترکیب‌بندی شده از اجزای اصلی لباس در تمامی صفحات اشاره کرد.

ششمین جشنواره بینالمللی مد و لباس فجر از سوم تا دهم اسفندماه همزمان در تهران و 15 استان دیگر برگزار می‌شود.