سرویس مد و لباس هنرآنلاین: راضیه حشمی‌پور مدیر بخش علمی دانشگاهی ششمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر اظهار داشت: جلسات هیئت علمی ششمین دوره جشنواره فجر آغاز شد.

وی ادامه داد: در دوره جاری از حیث کمیت و تعداد مقالات و پایان نامه‌ها، وضعیت بسیار مطلوب‌تری نسبت به دوره‌های گذشته داشته‌ایم و همین طور از لحاظ کیفیت آثار رسیده به نظر هیئت علمی نیز ارتقاء علمی محسوسی نسبت به آثار پژوهشی سال‌های قبل مشاهده می‌شود.

حشمی پور با اشاره به تعداد آثار پژوهشی دریافت شده در بخش علمی و دانشگاهی این جشنواره عنوان کرد: تاکنون تعداد بیش از 90 پایان نامه و 60 مقاله علمی از دانشگاه‌های مختلف کشور که از رشته‌های مرتبط با حوزه مد و لباس برخوردار بوده‌اند به بخش علمی دانشگاهی واصل شده است.

مدیر بخش علمی دانشگاهی بنیاد ملی مد و لباس یادآور شد: جشنواره ششم با استقبال مطلوبی از سوی جامعه علمی کشور مواجه شده است و در عین حال داوری مقالات و پایان‌نامه‌های پژوهشی مطابق با شاخصه‌های نوآوری، خلاقیت و سایر مولفه‌های علمی و پژوهشی در حال انجام است.

حشمی‌پور با بیان اینکه برای داوری علمی مقالات و پایان نامه‌های این دوره جشنواره، از اساتید مجرب دانشگاههای معتبر کشور از جمله خانم‌ها دکتر زاهدی، دکترفربود، دکتر قاسمیان، دکتر مقدم، و آقایان دکتر باقر زاده و دکترمحمدی دعوت شده است خاطرنشان کرد: مهلت ارسال مقالات و پایان نامه‌ها پایان یافته و در انتظار آغاز ایام برگزاری ششمین جشنواره مد و لباس فجر هستیم.