به گزارش هنرآنلاین به نقل از  روابط عمومی کارگروه  ساماندهی مد و لباس، علی‌اصغر زیلایی، دبیر کمیته بخش استانی ششمین جشنواره مد و لباس فجر، گفت: حضور فعال طراحان و هنرمندان سراسر کشور در جشنواره‌های استانی مانعی برای شرکت در ششمین جشنواره مد و لباس فجر نیست.

وی ادامه داد: با اعلام فراخوان جشنواره مد و لباس با 15 استان که برای برگزاری همزمان جشنواره استانی با جشنواره مد و لباس در تهران اعلام آمادگی کردند که با همه این استان‌ها تفاهم‌نامه‌های مدون منعقد کرده‌ایم.

به گفته وی این جشنواره‌ها آغاز شده و اختتامیه دومین جشنواره مد و لباس کرمانشاه چند روز پیش برگزار شده و جشنواره قزوین نیز برای نخستین بار به زودی برگزار می‌شود.

زیلایی افزود: استان‌های بوشهر، مرکزی سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان، البرز، گلستان خوزستان، لرستان، کهکیلویه و بویر احمد، همدان و ایلام جزو استان‌هایی‌اند که در نیمه اول و دوم اسفندماه سال جاری نسبت به برگزاری جشنواره‌های استانی اقدام می‌کنند.

دبیر بخش استانی جشنواره‌های استانی همسان‌سازی فرهنگی، تکمیل بانک اطلاعاتی طراحان و فعالان این حوزه و ارائه گزارش عملکرد کارگروه‌های استانی از مهم‌ترین اهداف و نتایجی است که از این جشنواره‌ها انتظار می‌رود.

ششمین جشنواره مد و لباس فجر اسفندماه سال جاری هم‌زمان در تهران در 15 استان کشور برگزار می‌شود.