سرویس مد و لباس هنرآنلاین: نمایشگاه منسوجات خانگی فرانکفورت "Heimtextil" بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری برای منسوجات خانگی است وو معیاری جهانی برای طراحی و نوآوری در زمینه منسوجات باکیفیت به حساب می‌آید که طی روزهای گذشته به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه با نمایش‌های ویژه و با کیفیت عالی و کارگاه‌های آموزشی در زمینه بروزترین خلاقیت‌های عرصه مد و نساجی همراه است و به طور خاص غرفه داران و بازدیدکنندگان را مورد هدف قرار می‌دهد.

علاوه بر تعداد بی‌شماری سخنرانی در موضوعات مختلف، نمایشگاه منسوجات خانگی فرانکفورت به نسل آینده فرصت می‌دهد تا با شرکت در رقابت‌های بین‌المللی، مشارکت فعالی در نمایشگاه داشته باشند. به عنوان اولین رویداد سفارش و بازاریابی در سال، نمایشگاه منسوجات خانگی آلمان جدیدترین منسوجات خانگی را به نمایش می‌گذارد. با ارائه پارچه‌هایی متنوع، این نمایشگاه تمام نمونه کارهای موجود در حوزه منسوجات خانگی از سراسر جهان را پوشش می‌دهد.

ندا بهبهانی، مدیر روابط عمومی شرکت نقش نگاران پندار در ارتباط با حضور طراحان ایرانی حاضر در غرفه این مجموعه و اهتزاز پرچم ایران در این رویداد بین‌المللی به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: شرکت نقش نگاران پندار سال‌ها است که در زمینه طراحى پارچه و لباس فعال است و به عنوان یکی از دو شرکت ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت حضور داشت.

او در ادامه افزود: این نمایشگاه سابقه‌ای حدود ۴۰ ساله دارد و هر سال در ماه ژانویه میزبان بسیاری از علاقه‌مندان و فعالان این حوزه صنعتی و هنری از سراسر جهان است و در سال جاری نیز بسیاری از برندهای معتبر بین‌المللی در زمینه طراحی و تولید منسوجات در این رویداد حضور به هم رساندند.

مدیر روابط عمومی شرکت نقش نگاران پندار با اشاره به اینکه یکی از اهداف این برند برای حضور در چنین عرصه‌ای، نمایش هنر و فرهنگ بومی و سنتی ایرانی در میان دیگر کشورهاست اظهار داشت: تلاشمان بر این بود تا با طرح‌ها و نقش‌هایی از دوره‌های مختلف تاریخی ایران و با الهام از آثار هنرمندانی در عرصه معماری و کاشی‌کاری نمونه آثار را عرضه کنیم که البته این محصولات با نگاهی مدرن در ترکیب‌بندی و رنگ‌بندی انجام شده تا مورد توجه دیگر کشورها نیز قرار گیرد.

بهبهانی گفت: از سوی شرکت نقش نگاران پندار، سه تن از طراحان باتجربه، جوان و خلاق حضور داشتند که همگی از فارغ‌التحصیلان رشته طراحی پارچه و لباس بودند و از استقبال پرشور غرفه‌ها و بازدیدکنندگان خارجی از محصولات ایرانی حین برگزاری این رویداد خبر دادند.

او در خاتمه تصریح کرد: بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی با تکیه بر صنعت پویای چین به پیشبرد فعالیت‌های خود مشغول هستند اما شرکت‌های ایرانی در این زمینه بیشتر با اتکا به نیروی داخلی در زمینه طراحی و تولید منسوجات گام برداشته‌اند و خوشبختانه در قیاس با سال گذشته، کیفیت و سبک آثار شرکت نقش نگاران پندار بیش از پیش به محصولات خارجی نزدیک شده بود.