به گزارش هنرآنلاین، مهدی شیبانی زاده ضمن اعلام این خبر گفت؛ در دومین "جشنواره هنر دهم" قرار است از خبرنگار فعال و رسانه برتر تجلیل به عمل آید.

وی در این خصوص افزود؛ در این دوره از جشنواره قرار است در سه بخش رسانه‌های چاپی، رسانه‌های دیداری و شنیداری و رسانه‌های الکترونیک برخط ، یک برگزیده معرفی شود.

مشاور رسانه ای دومین "جشنواره هنر دهم" اشاره ای هم به این بخش از جشنواره کرد و گفت؛ بنابر تصمیم شورای سیاستگذاری و نظر به ابلاغ دبیر جشنواره، خبرنگاران محترم در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری که اخبار و گزارشات مرتبط در خصوص مدگرایی و مدل مو جوانان و جشنواره را تولید نمایند پس از بررسی داوران، خبرنگار برتر انتخاب و مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

وی اشاره ای هم به بخش انتخاب رسانه برتر کرد و افزود؛ در بخش رسانه‌های چاپی؛ روزنامه و مجله برتر، در بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری؛ شبکه تلویزیون و شبکه رادیو برتر، در بخش رسانه‌های الکترونیک برخط؛ خبرگزاری و پایگاه خبری برتر که رویداد دومین "جشنواره هنر دهم" را پوشش خبری دهند پس از انتخاب، معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

بنابر این گزارش، دومین "جشنواره هنر دهم" به دبیری مهدی جمشیدی در بهمن و اسفند 95 در تهران برگزار خواهد شد و مصطفی گواهی ریاست شورای سیاستگذاری این جشنواره را به عهده دارد