سرویس مد و لباس هنرآنلاین: الناز حدیدی، مدیر "موسسه طراحان مد" و مدرس دانشگاه درباره ورود جدیدترین دفتر کار حوزه طراحی مد و لباس و ارائه پورتفولیو با عنوان "فشن دیزاینر" به هنرآنلاین گفت: واقعیت این است که در دنیای امروز طراحی مد ولباس، طراحان ترجیح می‌دهند بجای گذراندن وقت برای ترسیم فیگور از ابزاری استفاده کنند که تنها نیاز به طراحی لباس داشته باشد و در حقیقت آن‌ها نیز بیشتر تمرکز خود را در این بخش صرف کنند.

حدیدی افزود: یکی از بهترین امکانات این دفتر ارائه پرتفولیو، ایجاد بستر مناسب برای تصویرسازی لباس و طراحی تخصصی آن بدون نیاز به ترسیم فیگور و با تکیه بر انواع فیگورهای موجود است که به ویژه برای فعالان حرفه‌ای این عرصه فرصت مناسبی را فراهم می‌کند که در کوتاه ترین زمان ممکن به طراحی اثر بپردازند.

این مدرس دانشگاه درباره کارایی "فشن دیزاینر" در میان دانشجویان حوزه طراحی مد و لباس بیان کرد: البته به عنوان یک مدرس در دانشگاه معتقدم که بهتر است دانشجویان توانایی ترسیم فیگورهای مختلف و نماهای متفاوت را در خود تقویت کنند، اما از این بحث که بگذریم با توجه به وجود فضاهایی خاص در دفتر "فشن دیزاینر" برای قرار دادن نمونه پارچه و یا منبع الهام در طراحی لباس، این دفتر می‌تواند به یک وسیله بسیار کاربردی برای تجمیع و انسجام کار طراحان مد و لباس منتهی شود.

او ادامه داد: تاکنون نمونه اینچنینی در بازار داخلی وجود نداشته و من در اختیار داشتن این دفتر کاربردی را برای همه طراحان لباس توصیه می‌کنم.

مدیر "موسسه طراحان مد با اشاره به اینکه صاحبان برند و دارندگان مزون نیز می‌توانند برای یکپارچگی و تجمیع طرح‌های کالکشن‌هایشان از این دفتر طراحی استفاده کنند، اظهار داشت: این از مهمترین قابلیت‌های "فشن دیزاینر" است که با توجه به تعدد اوراق می‌تواند به تجمیع طرح‌های مربوط به یک سری خاص از فعالیت یک طراح کمک کند و از آن را به عنوان یک آلبوم طراحی مد و لباس در کارنامه خود قرار دهند.

حدیدی در خاتمه افزود: این دفتر امکان طراحی لباس در تمامی زوایای فیگور را دارد و این خود نکته مثبتی برای تولیدکنندگان و افرادی است که بخواهند با تکیه بر الگوهای موجود به دوخت انواع البسه اقدام کنند.

به تازگی دفتر کاری در حوزه طراحی مد و لباس با عنوان "فشن دیزاینر" تولید و منتشر شده است و علاقه‌مندان و فعالان حوزه مد و لباس می‌توانند برای آشنایی بیشتر و یا سفارش این محصول به سایر راه‌های ارتباطی همچون  www.fashionsetting.com، telegram.me/fashionsetting  @fashion.setting،  Fashion setting و سامانه پیامکی به شماره 50001948  مراجعه کنند.