سرویس مد و لباس هنرآنلاین: مرکز آموزش جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر در نظر دارد کارگاه آموزشی با رویکرد طراحی و دیزاین پوشاک بانوان ایرانی بر اساس موتیف‌های ایرانی را بر پایه شناخت اصول حرفه‌ای دوخت، دیزاین و اتو کاری تجاری، دوم دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در مرکز آموزش برگزار کند.

مدرس این دوره ورک‌شاپ، مازیار ملکی است که از سوابق فعالیتی او در حوزه مد و لباس می‌توان به تدریس در مجله کوک، تدریس در موسسه طراحان مد، طراحی برند ملانی در کشور کانادا، پژوهش در لباس اقوام ایرانی، مبتکر دو کالکشن ایرانی به نام خورشید و هوردخت و دختر خورشید اشاره کرد.

‌قرار است ورکشاپ آموزشی مانتوهای خاص با تکیه بر سر فصل‌هایی همچون آشنایی با اصول کار خیاطی، آشنایی با برش مانتو، روش لایی زدن پارچه، روش تمیز کاری داخل لباس، روش دیزاین لباس به صورت حرفه ای، روش دوخت فوق حرفه‌ای مانتو و روش اصولی اتو کاری تجاری برگزار شود.

علاقه‌مندان تا فردا، اول دی ماه فرصت دارند تا برای حضور در این کارگاه‌ آموزشی ثبت نام کنند. همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.jdhonar.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۸۸۳۲۸۶۵۲ الی ۵ تماس بگیرند.