سرویس مد و لباس هنرآنلاین: روز چهارشنبه 19 آبان، تیتر بسیاری از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها این بود: دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا شد.

این در حالی بود که طرفداران هیلاری کلینتون که با پیش فرض پیروزی او در بسیاری از نقاط جهان گرد هم آمده بودند، با چشمانی اشک آلود به مانیتورهایی که نتیجه انتخابات را در سراسر دنیا گزارش می‌کرد خیره مانده بوده بودند و اشک می‌ریختند.

بگذریم! اما خودمانیم بی‌شک صحبت کردن از پوشش و استایل هیلاری برای هر رسانه‌ای ساده‌تر و پررنگ و لعاب تر به نظر می‌رسید اما نظر به موفقیت ترامپ، این بار او را سوژه عرصه مد می‌کنیم و از دنیای عجیب و غریب او به این مقوله وارد می‌شویم.

تیپ و استایل او با بسیاری دیگر از سیاست‌مداران مرد جهان مشابه بوده و کت و شلوار و کراوات انتخاب اول او برای حضور در مجامع و محافل گوناگون است اما جالب است که بدانید نقطه عطف ظاهر و استایل ترامپ موهای اوست.

همین چند روز پیش بود که "اسپوتنیک نیوز" در‌این‌باره نوشت: در شبکه‌های اینترنتی گروهی جدید تشکیل شده است که مدل موی دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را برای گربه‌های خانگی تبلیغ می‌کند. چند نفر از صاحبان گربه‌های خانگی پس از آرایش موی آن‌ها شبیه به مدل موی "دونالد ترامپ" بر روی شبکه‌های اینترنتی قرار دادند و گفتند این اقدام خودجوش می‌تواند به نوعی تبلیغ نا‌خواسته برای این نامزد جمهوری‌خواه تبدیل شود.

همچنین خبری دیگر درباره موهای رونالد ترامپ هم در برهه تبلیغات انتخاباتی او نقل محافل شد و روزنامه‌ها نوشتند: شاید باور نکنید اما زیستگاه اصلی که در آن موهای دونالد ترامپ رشد می کند، جایی غیر از روی سرش است!

خبر از این قرار بود که عده ای بر این باورند موهای ترامپ در مکانی به نام Tromso در نروژ، یکی از شمالی‌ترین شهرهای جهان پرورش می یابد و بسیاری از دانشمندان باور دارند که ترامپ بیشتر قدرت خود را از موهایش به دست می آورد که درواقع این تنها یکی از گمانه‌زنی‌های بسیاری است که درباره موهای او وجود داشته و دارد.

به هر روی برای نخستین بار نیست که موهای یک سیاست‌مدار در پشت لنز دوربین‌های عکاسی به چالش کشیده می‌شوند، اما درباره دونالد ترامپ بیزنس‌من، نویسنده، سیاستمدار و چهره تلویزیونی آمریکایی و اکنون رئیس جمهور این کشور باید گفت و منتظر ماند که از این پس رسانه‌های دنیای مد او را هم در کنار دیگر سلبریتی‌ها سوژه داغ خود کنند.