سرویس مد و لباس هنرآنلاین: سایت "مد و پوشاک" علاقه‌مندان به دنیای مد و فشن را در جریان آخرین اخبار، رویدادها، برترین مراکز خرید و بوتیک‌ها و تازه های این صنعت قرار می‌دهد.

این سایت از سال 89 فعالیت رسانه‌ای خود را در حوزه مد و پوشاک آغاز کرده است.

مهدی معصومی، مدیر مسئول سایت "مد و پوشاک" درباره حضور این رسانه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به خبرنگار هنرآنلاین گفت: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، تخصصی‌ترین نمایشگاه در حوزه رسانه‌ها است و خوشبختانه اقشار مختلفی از مردم در این نمایشگاه حضور به هم می‌رسانند و از طیف‌های مختلف این فرصت را در اختیار می‌گیرند که با رسانه‌های متعدد کشور آشنا شوند.

او تصریح کرد: حوزه مد و لباس هم از آن دست عرصه‌هایی است که با همه اقشار جامعه سر و کار دارد و چنین فضایی می‌تواند به اطلاع رسانی مؤثر درباره فعالیت رسانه‌های مرتبط منتهی شود.

معصومی در معرفی سایت "مد و پوشاک" توضیح داد: این سایت رسانه‌ای است که در حوزه مد و فشن و با هدف معرفی طراحان و برندهای ایرانی و با هدف ایجاد پلی میان طراحان، برندهای ایرانی و مصرف کنندگان مد و در ادامه با هدف برندسازی و فراهم آوردن بستری برای آشنایی مردم با محصولات این حوزه فعالیت دارد.

او در ادامه تصریح کرد: در این رسانه بخش های مختلفی برای معرفی و نمایش کالکشن‌های حوزه مد وجود دارد و سعی داریم رویکرد تبلیغ برندها و طراحان ایرانی را در برنامه داشته باشیم.

مدیر مسئول سایت "مد و پوشاک" با اشاره به اینکه آینده روشنی پیش روی حوزه مد ولباس کشور وجود دارد بیان کرد: نظر به اقدامات مؤثر و پویای کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، رویدادهای درخوری در این زمینه به وقوع پیوسته و امید است در آینده نزدیک شاهد درخشش و موفقیت هر چه بیشتر فعالان داخلی در عرصه جهانی باشیم.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از امروز 14 آبان ماه در مصلای تهران آغاز به کار کرده و تا 21 آبان ادامه دارد.