سرویس مد و لباس هنرآنلاین: تعداد بسیاری از کالاهای باکیفیت ایرانی به‌ویژه در حوزه مد و لباس، در شبکه‌های تولید و توزیع داخلی نادیده گرفته می‌شوند و در رقابتی نابرابر با برندهای وارداتی فرصت مناسب برای درخشش، حضور و نمایش پیدا نمی‌کنند.

حتی گاه شاهد آنیم که ویترین‌های قابل توجه و قدرتمند در اختیار برندهایی قرار می‌گیرند که با نام‌های مطرح و جهانی خود مشتریان را به سمت خود کشیده و مانع از انسجام هر چه بهتر سرمایه‌های اقتصادی و انسانی در کشورمان می‌شود.

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در میان سایر فعالیت‌های زیربنایی خود در تحقق این انسجام بر این باور است تا بسیاری از برندهای داخلی شرایط دریافت نشان "با افتخار ساخت ایران" را دارند و اعطای این نشان می‌تواند گام بزرگی در معرفی مد و لباس طراحی و تولیدشده هنرمندان و فعالان ایرانی باشد.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس اعلام کرده است که بعد از ماه محرم واگذاری این نشان به برندهای داخلی پوشاک که شرایط دریافت این نشان را داشته باشند آغاز می‌شود و باید بتوانیم این نشان را برای گسترش و ترویج مد ایرانی و اسلامی در دستور کار خود قرار دهیم و تلاش می‌کنیم با مجموعه 780 کمپین، پویش آری به محصول ایرانی را آغاز کنیم.

در حقیقت کمپین‌های مختلفی با تکیه بر این مهم در شبکه‌های مجازی تشکیل شده و با شعار خرید و حمایت از محصولات برتر ایرانی امید دارد که رشد صنعتی پیشرو را در آینده نزدیک شاهد باشیم و در ادامه و با شناخت بیشتر برندهای موفق و تأثیرگذار در ایران همگی به افزایش توانمندی برندها کمک کنیم.

در این راستا کمیسیونی نیز با عنوان نشان "با افتخار ساخت ایران" تشکیل شده و بی‌شک اهداف و برنامه‌های پیش رو در این مجموعه می‌تواند فضایی مناسب برای توسعه‌ای موفق در حوزه برندسازی داخلی ایجاد کرده و برندهای شایسته‌ ایرانی را بیش از پیش مورد توجه مردم قرار دهد.