سرویس مد و لباس هنرآنلاین: سروش قهرمانلو درباره اینکه شخص خاصی طراحی لباس گروه موسیقی نیوش را به عهده دارد گفت: تا کنون کسی تحت عنوان طراح مخصوص گروه نداشتیم اما طرح و رنگ لباس های گروهمان همواره حائز اهمیت بوده است، لباس های گروه ما و رنگش با تفکر گروهی انتخاب می شود.

این موزیسین درباره دلیل انتخاب رنگ "زرد" برای لباس های گروه نیوش گفت: ما با تفکر همه اعضا به این نتیجه رسیدیم که باید رنگی را انتخاب کنیم که رنگ جریان زندگی و خورشید باشد به همین خاطر رنگ "زرد" را برای لوگو و لباس گروهمان برگزیده ایم. سرپرست گروه موسیقی نیوش درباره هماهنگی طرح و رنگ لباس های گروههای مختلف موسیقی با سبک موسیقی اشان گفت: حتما سبک پوششی اعضای گروه باید با سبک موسیقی اشان همخوانی داشته باشد و اگر تظاهری صورت بگیرد یقین بدانید با مردم با هوشی که ما داریم نه تنها نتیجه نمی دهد که مخاطب را پس می زند.

قهرمانلو درباره اطلاع رسانی در زمینه مد و لباس ادامه داد: حقیقتا اطلاع رسانی به گونه ای نبوده است که من نظر مرا به عنوان یک مخاطب جلب کند اما مطمئنا حضور یک چنین جشنواره هایی می تواند به علاقه مردم در زمینه مد و لباس و سطح سلیقه اشان کمک کند.

این خواننده درباره استقبالش از جشنواره مد و لباس امسال که بخش کودکان و آقایان هم به آن اضافه شده است گفت: حتما از این جشنواره دیدن می کنم و مطمئن هستم برای آقایان هم دیدن از این جشنواره جالب خواهد بود، امیدوارم حضور یک چنین جشنواره هایی بتواند برای سلیقه مخاطب فکری جدی کند.