گروه مد و لباس هنرآنلاین: مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، شامگاه سه‌شنبه با حضور جمعی از جامعه ورزشی کشورمان و مقاماتی همچون حمید سجادی و سینا کلهر، وزیر و معاون فرهنگی و توسعه ورزشی وزارت ورزش و جوانان و همچنین مهدی تاج، مهدی محمد نبی و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و همچنین اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان در سالن اجتماعات برج میلاد تهران برگزار شد. این در حالی بود که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم به دلیل کسالت در این مراسم حضور نداشت.

در این مراسم از یک انگشتر با رکابی که طرح یوز ایرانی و نگین کروی طلایی روی آن بود، رونمایی شد. رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی 2022 با اجرای برخی حرکات نمایشی همراه بود و در این بخش، تعدادی جوان با پوشیدن پیراهن تیم‌های ملی در ادوار گذشته جام جهانی به اجرای حرکات نمایشی با توپ پرداختند.

درباره لباس اول تیم ملی فوتبال ایران گفته شده که نماد یوزپلنگ ایرانی با توجه به قوانین فیفا از روی لباس حذف شده و نشانی از پوست آن بر روی آستین‌ها نقش بسته است. لباس دوم تیم ملی نیز با همین طرح به رنگ قرمز خواهد بود که البته از لباس دوم در مراسم شب گذشته رونمایی نشده است.

استفاده از پارچه‌هایی با فناوری کول مکس و نخ‌های به کار گرفته شده در لباس از آخرین نمونه‌های موجود در بازار از مهم‌ترین نکات در روند تولید این لباس است و طراحی و دوخت این لباس‌ها به طور کامل توسط افراد ایرانی به انجام رسیده است.

رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022

رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022

رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022