گروه مد و لباس هنرآنلاین: بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی از 29 مهر تا دوم آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود و زمان بازدید از این رویداد، ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر اعلام شده است.

این نمایشگاه از بزرگ‌ترین رخدادهای کشور در حوزه نساجی به شمار می‌رود و این فرصت را برای فعالان صنعت نساجی ایجاد کرده که در تعاملی دوسویه، جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید عموم و تبادل‌نظر قرار دهند.

نمایشگاه ماشین‌آلات نساجی و بخش‌های وابسته طی سال‌های گذشته در فضایی به مساحت بالغ‌بر 9هزار مترمربع برپا شده و بنا بر اعلام برگزارکنندگان این رویداد، طی دوره گذشته 72 مشارکت‌کننده داخلی و خارجی را گرد هم آورد و بیش از 17 هزار بازدیدکننده داشت.

از جمله گروه‌های محصول و غرفه داران حاضر در این نمایشگاه می‌توان به غرفه ماشین‌آلات نساجی، مواد اولیه در صنعت نساجی، بخش منسوجات خانگی و گلدوزی اشاره کرد.

سایر اطلاعات مرتبط با بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی را در این پوستر ببینید:

3456456666