به گزارش هنرآنلاین، نخستین نمایشگاه «فرهنگ ایران زمین» ۱۴ تا ۱۷ شهریور در محل «نمایشگاه بین‌المللی کیش» برپا می‌شود. «مؤسسه ژرفا هنر ساتین کیش» با همکاری پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی این رویداد را برگزار می‌کند.

نمایشگاه «فرهنگ ایران زمین» فرصتی به منظور تحکیم قرابت‌های فرهنگی، پیوند‌های معنوی، معرفی فرصت‌های گردشگری و ایجاد شبکه گردشگری میان کشور‌های منطقه است که حلقه اتصال این مسیر، جزیره کیش خواهد بود.

این نمایشگاه شامل بخش‌هایی همچون معرفی اقلیم، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مد و پوشاک اقوام ایرانی، خوراکی‌های محلی، خدمات و تجهیزات هتلی و گردشگری E-commerce بوده و برگزاری دوره‌ها و پنل‌های تخصصی در حوزه فرهنگ، گردشگری و راهکار‌های توسعه بازار را نیز شامل می‌شود.

کافه سرمایه، مکانی برای ملاقات غرفه‌داران با سرمایه‌گذاران در راستای توسعه محصولات و رقابت میان استارتاپ‌های فرهنگی گردشگری با همکاری صندوق شکوفایی و نوآوری ریاست‌جمهوری از دیگر بخش‌های این رویداد است.

برگزارکنندگان این سالانه در تلاش هستند تا زمینه حضور مهمانان ویژه و مقامات رسمی در حوزه گردشگری و فرهنگ، و شرکت‌های مرتبط از کشور‌های منطقه را فراهم کنند. برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم نیز جهت حضور غرفه‌دارانی از کشور‌های عضو اکو و کشور‌های حاشیه خلیج فارس از جمله کشور عمان و قطر انجام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در نمایشگاه به وبسایتsateenfair.com مراجعه یا با شماره ۴۴۳۷۲۲۳۱-۰۲۱ و شماره واتساپ ۰۹۱۰۴۸۰۳۸۸۳ تماس برقرار کنند.