گروه مد و لباس هنرآنلاین: یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از ساعت ۱۰ صبح امروز ۱۸ تیر تا ۲۴ تیرماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود. برگزاری این رویداد که سال گذشته و در ایام دهه فجر به دلیل افزایش مبتلایان به ویروس کرونا و همچنین اعمال تغییراتی در مجموعه کارگروه و ستاد برگزاری جشنواره به تعویق افتاد، تیرماه امسال و هم‌زمان با هفته بزرگداشت عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

برگزاری آئین افتتاحیه و رونمایی از سامانه شیما و سایر نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی جشنواره شامل مستندسازی پوشاک اقوام، ترند سازی و رواج یک مد توسط تبلیغات، تکنیک‌های خلاقیت در طراحی لباس، طراحی کفش روی قالب، کاربرد نرم‌افزار در الگوهای لباس اقوام، دنیای دیجیتال، مد پایدار، صنایع خلاق و اقتصاد چرخشی، NFT در کسب‌وکارهای چرخه مد و لباس، چشم‌انداز چالش‌ها و آینده‌نگری صنعت مد و لباس، دیوان البسه، آفرینش مد بر اساس نمودهای بصری فرهنگ پوشش در نگاره‌های نسخ مصور و زیورآلات دیروز و امروز خوزستان ازجمله برنامه‌های روز نخست جشنواره است.

یکی از تیزرهای تبلیغاتی، تصویر و فایل پی دی اف جزئیات برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر را در ادامه ببنید:

Untitled

دانلود فایل