گروه مد و لباس هنرآنلاین: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین آلات و محصولات نساجی، چرم و پوشاک یزد که از سوم خردادماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی یزد آغاز به کار کرده است، تا فردا میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

در این دوره از نمایشگاه، فعالان صنعت نساجی از استان‌های تهران، مازندران، البرز، اصفهان، مشهد، تبریز، زاهدان، ارومیه و یزد حضور یافته و جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه‌های مختلف صنعت نساجی از جمله ریسندگی و بافندگی، رنگرزی، چاپ، تولید مواد صنعت نساجی، تولید الیاف و نخ را در معرض دید عموم قرار داده اند.

نمایش جدیدترین دستاوردها از اجرای پروژه‌های مطالعاتی و تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف صنعت نساجی همچون شیمی نساجی، علوم الیاف و تکنولوژی نساجی، عرضه محصولات متعدد در زمینه طراحی و ساخت ماشین‌آلات آزمایشگاهی نساجی بر اساس جدیدترین استانداردهای جهانی، ارائه اتوماسیون‌های بخش تجهیزات رنگرزی و تکمیل صنعت نساجی، ایجاد فرصت تهیه بانک اطلاعات علمی نساجی بر اساس جدیدترین دستاوردهای علمی پژوهشی محققین دنیا و ارائه جدیدترین کتاب‌های الکترونیکی در زمینه صنعت نساجی، پوشاک، شیمی و صنایع وابسته ازجمله اهداف رویکردهای برگزارکنندگان این نمایشگاه است.

همچنین مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و پژوهشی و تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی و قطعات آن نیز در یازدهمین نمایشگاه تخصصی نساجی حضور دارند.

در این دوره نمایندگان صنعت نساجی از کشورهای اسپانیا، اندونزی، ترکیه و سنگاپور نیز در نمایشگاه حضور به هم رسانده و با توجه به همراهی فعالان صنعت نساجی از کشورهای مختلف، کارگاه‌های آموزشی نیز در زمینه‌های مرتبط برگزار شده است.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات و محصولات نساجی، چرم و پوشاک یزد تا ششم خرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید عموم دایر است.