گروه مد و لباس هنرآنلاین: بهمن‌ماه سال گذشته بود که دوره پیشین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران «ایران مد 99» و بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و مواد اولیه منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شد.

امسال نیز با تکیه‌بر دستورالعمل‌های صادرشده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، نهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران با عنوان «ایران مد 1400» از 14 تا 17 آذرماه به مدت 3 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

ایجاد بسترهای هم‌افزایی میان فعالان حوزه مد و لباس و آشنایی بازدیدکنندگان با جدیدترین شرکت‌ها، محصولات و تجهیزات صنایع نساجی و پوشاک از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رویداد عنوان ‌شده است.

این نمایشگاه با همراهی و نظارت بخش‌های دولتی و خصوصی ازجمله کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران و انجمن صنایع پوشاک ایران برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام ستاد برپایی نمایشگاه، در نمایشگاه مد تهران ۱۴۰۰ شرکت‌هایی از کشورهایی همچون چین، ایتالیا، آلمان، ترکیه، بنگلادش و مالزی، جدیدترین محصولات خود در حوزه پوشاک و مد، بروزترین تجهیزات در زمینه منسوجات و همچنین آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتبط را در معرض دید علاقه‌مندان می‌گذارند و فعالان حوزه‌های صنعت، دانشگاه، پوشاک، منسوجات خانگی و همچنین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات این بخش‌ها فرصت خواهند داشت تا ضمن برقراری ارتباط با این فعالان به توسعه کسب‌وکار خود در زمینه تولید پوشاک و صنعت مد ایرانی یاری رسانند.

ساعت بازدید از نهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران، ۹ الی ۱۷ اعلام شده است.