به گزارش  هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مریم پورشهابی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور طی بازدید از نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف واقع در مصلای تهران اظهار داشت: انتظارات بسیاری از حوزه فرهنگ وجود دارد اما متأسفانه اختصاص بودجه به این بخش محدود است.

او در ادامه گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم به حوزه مد و لباس توجه زیادی دارد و همین امر باعث شده که دولت از بخش‌های مختلف این حوزه مطالبه‌گری کند تا هر چه بیشتر فعال باشند و شاهد پیشرفت و نمود عینی اقدامات در جامعه باشیم که در همین راستا این کارگروه اقداماتی جدی‌تر را در دستور کار قرار داده است.

پورشهابی افزود: برای اینکه حرکت موفقی در این حوزه رقم خورد، باید همه دستگاه­‌های مرتبط را بسیج کرده تا به وظایف قانونی خود بیش از پیش پایبند باشند و در سایه عمل به تعهدات خود تلاش کنند تا بتوانیم با حرکت جهادی انتظاری که از این حوزه وجود دارد را محقق سازیم.

اسدالله سلیمانی مدیر عامل انجمن محصولات عفاف و حجاب نیز با بیان اینکه محصولات حجاب یک کالای استراتژیک برای کشور اسلامی به شمار می‌روند، افزود: تولید، یک عمل اقتصادی است که باید برای آن ایجاد مزیت کرد. به طور مثال حذف مالیات و ایجاد هم افزایی یکی از دغدغه‌ها به شمار می‌رود حال آنکه در حال حاضر تولیدکنندگان لباس به مدت 2 سال است که نتوانستند تسهیلاتی دریافت کنند و همکاری سازمان‌ها در این زمینه هم بسیار کمرنگ بوده است.

نمایشگاه عفاف و حجاب در مجموعه چهل‌سرا واقع در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره)  همه روزه از ساعت 11 تا 21 میزبان بازدیدکنندگان است.