گروه مد و لباس هنرآنلاین: اسپایک لی را شاید بتوان یکی از قدرنادیده‌ترین سینماگران ۵۰ سال گذشته البته در حوزه مدلینگ و شیوه لباس پوشیدن دانست؛ کارگردانی که وقتی پشت دوربین نیست، با آن عینک‌های عجیب و کلاه‌ها و کفش‌های ورزشی همیشه جلب توجه می‌کند و کمتر کسی به لباس‌هایش ایراد می‌گیرد. آخرین و تازه‌ترین هنرنمایی او در عرصه مد و لباس، به چند روز پیش و مراسم افتتاحیه هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن بازمی‌گردد.

او در سواحل جنوبی فرانسه برای رسمی‌ترین مراسم جشنواره کن یک دست کت و شلوار صورتی از برند لویی ویتن پوشید، به علاوه عینکی با قاب عجیب صورتی و یک کلاه لبه‌دار مشکی. هیجان‌انگیزترین بخش لباس‌های لی هم کفش او بود؛ یک جفت ایر جردن نایکی بسیار ویژه با رنگ‌های سفید و قرمز و آبی به نشانه سه رنگ پرچم فرانسه. روی زبانه‌های هر لنگه هم یک تصویر ویژه از اسپایک لی کار شده و او را رئیس هیات داوران کن ۲۰۲۱ معرفی کرده است.

رئیس رنگین‌پوست هیات داوران بخش مسابقه رسمی جشنواره کن سال گذشته در مراسم اسکار هم یک جفت کفش ویژه نایکی به یاد کوبی برایانت، فوق‌ستاره فقید دنیای بسکتبال پوشیده بود تا یاد و نام او را زنده کند. او حالا در کلاس پیشرفته شیوه لباس پوشیدن در گروه سنی بالای ۶۰ سال به خیلی‌ها نشان داد چه کار کنند تا هم دیده شوند هم کمتر کسی بتواند مسخره‌شان کند.

Spike Lee1

Lee