به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی هشتمین دوره جشنواره ملی نقش تن‌پوش، دبیرخانه این جشنواره در نظر دارد تا همزمان با مرحله رقابتی جشنواره، نشست‌هایی آموزشی‌ را برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این نشست‌ها با توجه به ملاحظات مربوط به همه‌گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین و از طریق صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. 

این نشست درتاریخ ۸ تیرماه با موضوع «نگاهی نو به مفاهیم حوزه عفاف و حجاب» و با حضور صدف رضائی، کارآفرین و تولیدکننده حوزه مد و لباس برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۲۱ روز سه‌شنبه، ۸ تیرماه، از طریق لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره نقش تن‌پوش به آدرس http://instagram.com/jdmod.ir این نشست آموزشی را دنبال کنند.

هشتمین جشنواره نقش تن پوش به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک و حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانوده، معاونت فرهنگی وزات علوم، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه ها و دانشکده‌های هنری، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز و به دبیری امین مختاری یک تا ۵ مرداد ۱۴۰۰برگزار خواهد شد.