به گزارش هنرآنلاین به نقل از دبیرخانه ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی، ستاد اجرایی ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی به‌منظور بهره‌مندی از حضور هنرمندان خلاق و طرح‌های نو و بدیع، طراحی پوستر نمایشگاه مذکور را با اعلام فراخوان عمومی و دعوت از هنرمندان و علاقه‌مندان به شکل مسابقه برگزار می‌کند.

نوآوری، خلاقیت، زیبایی بصری، پویایی و تکیه‌بر محور نمادهای اسلامی ایرانی و المان‌های عاشورایی و محرم از معیارهای اصلی طراحی پوستر نمایشگاه خواهد بود.

شرایط شرکت در مسابقه به شرح زیر است:

شرکت برای همه هنرمندان در تمامی سنین آزاد و رایگان است.

هر هنرمند می‌تواند حداکثر ٣ اثر به دبیرخانه تحویل آثار ارائه کند.

آثار باید در ابعاد ( 70  * 50 ) باکیفیت 300dpi  و در قالب فایل jpg   و Tif  آماده و ارسال شود. ( ارسال هر دو فایل الزامی است.)

چنانچه طرح پیشنهادی از منبع و یا تصویر خاصی الهام و یا استخراج شده باشد، خالق اثر باید در این خصوص توضیحات کامل را ارائه کند.

استفاده از آرم، نشان، ِالمان و علائم غربی و بیگانه که مغایر با قوانین، ضوابط و عرف کشور جمهوری اسلامی ایران است، ممنوع است.

ارسال مشخصات فردی و هویتی طراح، نام اثر، کد ملی، نشانی و شماره تماس به همراه آثار ارسالی الزامی است.

دبیرخانه نمایشگاه از اثر منتخب در نمایشگاه و اقلام تبلیغاتی استفاده می‌نماید. به همین منظور تقاضای حضور و شرکت در مسابقه به‌منزله قبول شرایط فوق از طرف هنرمند خواهد بود.

جوایز مسابقه به شرح زیر است:

به طرح برگزیده مبلغ 000/٠٠٠/15 ریال به‌عنوان جایزه نقدی به همراه لوح افتخار تعلق می‌گیرد و در آئین اختتامیه به هنرمند اهدا خواهد شد. ٢ اثر شایسته تقدیر نیز ضمن دریافت لوح افتخار در کتاب نمایشگاه چاپ و معرفی خواهد شد.

نحوه ارسال اثر:

دریافت آثار در قالب فرمت اعلامی از طریق مراجعه حضوری، ارسال بسته پستی و هم از طریق سایت و نشانی فضای مجازی امکان‌پذیر است.

مهلت ارسال اثر برای شرکت در مسابقه طراحی پوستر ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی از روز شنبه اول خردادماه تا روز پنج‌شنبه 20 خرداد مقرر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این مسابقه، آثار خود را به دبیرخانه نمایشگاه به نشانی تهران، خیابان حافظ، چهارراه کالج، جنب پمپ‌بنزین، بن‌بست هلال‌احمر، پلاک ۶ و یا نشانی الکترونیکی ravabet.mode@gmail.com ارسال کنند. همچنین می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۶٧٢٢٣١٢ و ۶۶٧٣١۵۶٠ تماس بگیرند.