سرویس مد و لباس هنرآنلاین: وبینار تجاری‌سازی صنعت پوشاک با تکیه‌بر اصول موفقیت در تجارت نوین صنعت پوشاک در سه دوره با همکاری میان مرکز علمی کاربردی ایران سپهر و دانشگاه مدآرت برگزار می‌شود.

دوره نخست این دوره آموزشی از 10 تا 15 آبان به مدت 12 ساعت با موضوعات بازاریابی و توسعه کسب‌وکار، تحلیل وضعیت درون و برون‌سازمانی، تعریف بازار هدف، تعریف بررسی اهداف و بازارسازی و بازاریابی برگزار خواهد شد.

دوره دوم این دوره آموزشی از 17 تا 22 آبان به مدت 12 ساعت با موضوعات اصول اولیه تجارت، حوزه مد و لوازم جانبی، ویترین (مفهوم، ساخت، پیگیری بودجه)، تحولات خرده‌فروشی 2020 و تجارت الکترونیکی برگزار می‌شود.

دوره سوم این دوره آموزشی نیز از 24 تا 26 آبان به مدت 12 ساعت با موضوعات روند، مدیریت تیم و مدیریت پروژه، سازمان، انگیزه و نقش مدیر، بودجه و سرمایه‌گذاری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۱۲۷۷۲۹۷۴ تماس بگیرند.