سرویس مد و لباس هنرآنلاین: بنیاد برکت مجموعه‌ای وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است و بیشتر در زمینه‌های اشتغال‌زایی و اجرای طرح‌های عمرانی فعالیت می‌کند.

این بنیاد، چندی پیش فراخوان رویدادی را با عنوان "چرخ برکت" منتشر کرد که به‌طور مستقیم به موضوع ایجاد اشتغال در عرصه مد و لباس کشور پرداخته بود و بر این اساس قرار شد طراحان این حوزه، آثار خود را جهت حمایت و تولید انبوه از سوی این نهاد به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

میرسامان پیشوایی دبیر "چرخ برکت"، اعتبار پیش‌بینی شده برای این رویداد را 200 میلیارد ریال اعلام کرده و راه‌اندازی 150 طرح اشتغال‌زایی، 2 هزار فرصت شغلی و تولید 5 میلیون دست پوشاک از مسیر این رویداد را هدف‌گذاری و پیش‌بینی کرده است.

 رویداد ملی چرخ برکت در سراسر کشور برگزار می‌شود و اعتبار این رویداد متناسب با نیاز و توانایی‌ها به هر استان تخصیص داده خواهد یافت.

قرار است در قالب این رویداد، با تحقق شبکه‌سازی در صنعت پوشاک، تولیدکنندگان فعال در این حوزه تفکیک‌شده و یک زنجیره کامل از تأمین مواد اولیه تا فروش محصول تکمیل و تشکیل شود.

کارآفرینان، ایده‌پردازان و فعالان عرصه مد و لباس می‌توانند با مراجعه به سایت رویداد "چرخ برکت" به نشانیevent.barkat.ir، طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و کارآفرینانه خود را به دبیرخانه مربوطه ارسال کنند.