سرویس مد و لباس هنرآنلاین: مد و تحولات گوناگون آن، هم به لحاظ هنری و هم صنعتی، دنیا را با چالش‌های بسیاری مواجه ساخته  است.

این ویژگی سبب شده است که در زمینه طراحی مد، شوراهایی متشکل از افراد متخصص در سراسر نقاط جهان به‌ویژه کشورهای مدعی در این زمینه ایجاد شود.

ازآنجاکه در صنعت جهانی فشن، حجم بالایی از اطلاعات و ایده پردازی‌ها مدام در حال پردازشی جهانی هستند، در همین راستا و بنا به نوع حرکت دنیای مد و روند رو به رشد علاقه‌مندان به این حوزه، در شورای ملی مد بریتانیا و شورای مد نیویورک به‌عنوان دو گروه از داعیه‌داران مدسازی در جهان به شمار می‌روند، سمینارها و ورکشاپ‌های برای یافتن راهکارهای قوی‌تر برای ارتقاء سطح دانش علاقه‌مندان به هنر صنعت برپا می‌شود .

هر سال بسیاری از فعالان صنعت مد، طراحان بنام و سایر افرادی که در این حوزه فعالیت دارند با گردهمایی در یک تاریخ معین در قالب این شوراها، تلاش دارند تا به رشد بیشتر این صنعت کمک ‌کنند. ضمن آنکه رویکرد و هدف مدیران این شوراها، ایجاد علاقه و تشویق برای تربیت و آموزش طراحان لباس موفق و با استعداد برای رشد بیشتر فرهنگ و سطح سواد اجتماعی و آموزش در نحوه برخورد با تحولات گوناگون جهانی و همچنین ورود سبک‌های جدید به زندگی عامه مردم است چرا که مد و تحولات آن در دنیای امروز، تنها به انتخاب یک پوشش منتهی نمی‌شود و جنبه‌های بسیار مهم‌تری در دل این صنعت و هنر جذاب نهفته است.

اینجاست که هنر زاییده خلاقیت است اما در جریان هنرنمایی‌های منتج به خلق یک اثر یا محصول در حوزه مد و لباس، در قدمی فراتر از دغدغه‌های فرهنگی و هنری، پای مسئولیت اجتماعی هنرمندان در میان بوده و لازم است این جریان مهم در قالب رقابتی فرهنگی و به شکل جدی در مد اسلامی و ایرانی نیز ساری و جاری شود.