به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، نمایشگاه "نخ و نگاره"  امروز دوشنبه ۲۰ مردادماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‌شود.

در نمایشگاه پیش‌رو سعی بر آن بوده تا از طریق فراخوانی ملی، گونه‌گونی و تنوع آثار به‌ لحاظ شیوه و فن سوزن‌دوزی حفظ شود. همچنین با توجه به رویکرد نمایشگاه، میزان خلاقیت مبنای انتخاب قرار گرفت تا آثار به نمایش‌درآمده فزون بر زیبایی و چشم‌نوازی آمیخته به سنت، واجد شمّ خلاقانه نیز باشد.

این نمایشگاه علاوه بر ارائه آثار منتخب شرکت‌کنندگان در فراخوان، آثار اساتید برجسته سوزن‌دوزی را نیز در معرض دیدگان نهاده تا علاوه بر تنوع بیشتر و کیفیت بهتر، مجالی باشد برای نکوداشت مقام فاخر این هنرمندان چیره‌دست.

 نمایشگاه آثار سوزن‌دوزی معاصر ایران با عنوان نخ و نگاره توسط پژوهشکده هنرهای سنتی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری شرکت آرمان رخش غزل (هیما) و فرهنگسرای نیاوران برگزار شده است.

این نمایشگاه تا ۳۰ مردادماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۹ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.