به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس، نظر به ضرورت پیشبرد اهداف تخصصی، پرداخت مؤثر به موضوعات مرتبط با پوشاک مدارس کشور و همچنین ارائه خدمات اجرایی و کاربردی به فعالان، علاقه‌مندان و اعضاء گروه‌های چندگانه انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس، حمید یوسفی مدیر عامل این انجمن با صدور احکام جداگانه‌، دبیران کارگروه‌های "عفاف و حجاب"، "آموزش"، "تولید و فناوری" و "ایمنی و سلامت" این انجمن را منصوب کرد.

بر این اساس، فرح عربلو از فعالان عرصه عفاف و حجاب و تولیدکننده محصولات کاربردی این حوزه به سمت دبیری "کارگروه عفاف و حجاب" انجمن پوشاک مدارس منصوب شد.

همچنین آزاده آریایی طراح لباس، تولیدکننده، مدرس و از مدیران اجرایی فعال در حوزه مد و لباس کشور به عنوان دبیری "کارگروه آموزش" انجمن پوشاک مدارس حکم گرفت.

در حکمی دیگر محمد اسکندرلو دبیر اتحادیه خیاطان تهران به سمت دبیر "کارگروه تولید و فناوری" این انجمن منصوب شد.

ندا سرمه نیز از چهره‌های شناخته شده در حوزه مد پایدار، طراح لباس و مدیر مؤسسه "طراحان سبز پایدار" نیز برای حضور در مسند دبیری "کارگروه ایمنی و سلامت" حکم گرفت.

انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس با انتشار فراخوانی از سایر علاقه‌مندان واجد شرایط دعوت به عمل آورده است تا با مراجعه به سایت انجمن به نشانی https://www.iranmodeschool.com، درخواست عضویت خود را در یکی از بخش‌های طراحان، تولیدکنندگان پوشاک، بافندگان پارچه و نخ، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان ملزومات و خرج کار پوشاک مدارس، فرهنگیان، دانشگاه‌ها، مؤسسات و آموزشگاه‌های مد و لباس و اتحادیه به ثبت رسانند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 88546871-021 تماس بگیرند.