سرویس مد و لباس هنرآنلاین: با آغاز نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر در تهران، 12 استان دیگر هم‌زمان با پایتخت ایران میزبان این رویداد خواهند بود.

استان‌های یزد، زنجان، اردبیل، کرمان، خراسان رضوی، ایلام، لرستان، کرمانشاه، سمنان، هرمزگان، البرز، مرکزی و گلستان در کنار تهران امسال میزبان برگزاری جشنواره مد و لباس فجر هستند.

برپایی نمایشگاهی از انواع لباس‌های ایرانی اسلامی که توسط هنرمندان استانی طراحی شده، برگزاری مسابقه زنده طراحی لباس و رقابت طراحان استانی برای عرضه بهترین طرح در بخش‌های مختلف رقابتی ازجمله اقداماتی است که هم‌زمان با جشنواره کشوری در 12 استان نام‌برده اجرا خواهد شد.

جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با هدف نگاهی نو به بازار، ایجاد فضای رقابتی سالم بین طراحان عرصه مد و لباس، تشویق طراحان به ارائه طرح و الگو‌های به‌روز و نوآورانه، کمک به ارتقای سطح حوزه طراحی با الهام از نماد‌های هنر ایرانی اسلامی و کشف استعداد‌های نو، برگزار می‌شود.

همچنین نظر به استقبال جامعه فعال در حوزه مد و لباس از این رویداد از زمان اعلام فراخوان تاکنون، مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن 98 تمدید شده است.

نهمین جشنواره مد و لباس فجر 24 تا 29 بهمن در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.