سرویس مد و لباس هنرآنلاین: جهاد دانشگاهی علامه طباطبائی اقدام به برگزاری رویدادی با عنوان الگو نوآوری در بازاریابی آنلاین کسب‌ و کارهای پوشاک کرده است که این رویداد در تاریخ 27 بهمن‌ماه در همین دانشکده برگزاری می‌شود.

محسن رضایی دبیر این رویداد دراین‌باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: کسب‌ و کارهایی که در دنیای تکنولوژی فعالیت می‌کنند، به روند خلق محصولات جدید و بهتر در بستر فناوری‌های نوین باور دارند و در این میان، حوزه پوشاک از آن دست فعالیت‌هایی است که می‌تواند در شرایط کنونی با روند پیشرفت فناوری ارتباطی تنگاتنگ داشته باشد.

او با اشاره به این که اجتماع کسب‌ و کارهای دیجیتال می‌تواند به معرفی الگوهای نو در این حوزه کمک کند، اظهار داشت: با رویکردهای نوین در بستر تکنولوژی آنلاین است که ایده‌ها رشد پیدا می‌کنند و فرصت همکاری میان افراد مختلف ایجاد می‌شود.

دبیر رویداد الگو نوآوری در بازاریابی آنلاین کسب‌ و کارهای پوشاک افزود: این رویداد باهدف توانمندسازی افراد و علاقه‌مندان به حوزه‌هایی همچون برندسازی، فروش و بازاریابی آنلاین برگزار می‌شود و مدل اجرایی و مدیریت رویداد به شکل مشارکتی خواهد بود.

رضایی با تأکید بر این که علاقه‌مندان برای حضور و همراهی با این رویداد می‌توانند به سایت Olgooevent.ir مراجعه کنند، اظهار داشت: گسترش ارتباطات و شبکه‌سازی افراد، ایجاد و تقویت همکاری‌ها برای راه‌اندازی کسب‌ و کارها، دورهمی پرسش و پاسخ، پنل نوآوری شرکت‌کنندگان و مشاوره شغلی، دریافت رزومه شرکت‌کنندگان، توانمندسازی مخاطبان در حوزه کسب‌ و کارهای آنلاین به‌ویژه بازاریابی و فروش و آموزش و برپایی کارگاه‌های آموزشی ازجمله بخش‌های این رویداد هستند.

او درباره مخاطبان اصلی گفت: کارشناسان فروش و بازاریابی، برندها و استارتاپ‌ها، افراد و شرکت‌های ایده‌پرداز و تکنولوژیک، شرکت‌های تبلیغاتی، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها در رشته‌های مهندسی، علوم انسانی و مدیریت و سایر علاقه‌مندان به عرصه پوشاک می‌توانند با این جریان همراه شوند.