سرویس مد و لباس هنرآنلاین: دومین نمایشگاه هنر صنعت مد و لباس با عنوان مُداِکس از 3 تا 6 دی‌ماه  در شهر تاریخی اصفهان برپا می‌شود.

طراحان، تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان صنعت مد و پوشاک، کیف و کفش، چرم،پارچه و اکسسوری ازجمله حاضران در این رویداد هستند.

در تعریف نمایشگاه مُداِکس آمده است:

امروزه نمایشگاه نسبت به بازارهای سنتی درگذشته، دچار تغییرات چشمگیری شده است. در آن زمان، بازار کانون اصلی فروش کالا و ارائه اطلاعات و خدمات به شمار می‌رفت. نمایشگاه‌های آن زمان محدود و ساده بود، تکامل بازارهای محلی، هسته‌های اولیه تشکیل نمایشگاه‌های منطقه‌ای را فراهم کرد و به‌تدریج نمایشگاه بین‌المللی به وجود آمد.

با آغاز رنسانس در اروپا و تحولات سریع دانش و صنعت، رفته‌رفته بر حجم کالاها و تولیدات اضافه شد و به‌منظور یافتن بازاری جهت فروش آن کالاها، برگزاری نمایشگاه موردتوجه بیشتری قرار گرفت و با توسعه تجارت بین‌الملل، نمایشگاه از جایگاه ویژه‌ای در میان ملل مختلف جهان برخوردار گشت.

امروزه در عصر پرشتاب فناوری و تکنولوژی و در دنیایی که صحبت از اقتصاد، دانایی و صرفه‌جویی در هزینه و زمان است، همگام‌شدن با پیشرفت‌های دیگر کشورها امری لازم و ضروری است.

نمایشگاه‌ مُداِکس می‌کوشد گام کوچکی را در راستای پیشبرد اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه صنعت پوشاک بردارد. ازاین‌رو این عنوان نمایشگاهی پس از ساعت‌ها تحقیق، بررسی و کار کارشناسی پیرامون معضلات این حوزه تأثیرگذار، برای اولین بار در کشور تعریف‌شده است.

امید است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای تحقق اهداف فعالان صنعت مد و لباس کشور برداریم.

نمایشگاه مُداِکس عبارت است از یک فضای اقتصادی استثنایی یا یک موقعیت اقتصادی ویژه و خارق‌العاده که در آن عرضه‌کنندگان و بازدیدکنندگان می‌توانند با فعالیت‌های سازمان‌یافته و هماهنگ به مبادله کالاها، خدمات و اطلاعات اقدام کنند.

نمایشگاه مُداِکس محل تلاقی بازدیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالا و خدمات و نقطه تلاقی و همسوسازی عرضه و تقاضاست. مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه قادر خواهند بود در یک بازار رقابتی سالم، نوآوری‌ها، خلاقیت‌ها، ابتکارات و ماشین‌آلات خود را عرضه نمایند.

نمایشگاه مناسب‌ترین شرایط را برای انجام دادوستد و یا برقراری ارتباط در آینده را مهیا نموده و هزینه جستجو جهت یافتن کالا و یا دسترسی به اطلاعات را کاهش می‌دهد.

لذا اصلی‌ترین نکات حائز اهمیت شرکت در یک نمایشگاه نقش ارتباطی و فضای رقابتی آن است.

در ادامه تیزر نمایشگاه دومین نمایشگاه هنر صنعت مد و لباس با عنوان مُداِکس را ببیند: