سرویس مد و لباس هنرآنلاین: همایش نکات کلیدی دوخت تجارتی در حالی هفته گذشته در کرج برگزار شد که هما فرهنگ رنجبر مدیرعامل گروه تولید و پخش پوشاک هما برگزارکننده و مدرس این همایش بود.

فرهنگ رنجبر درباره جزئیات برپایی این رویداد و اهداف آن به خبرنگار هنرآنلاین گفت: همایش نکات کلیدی دوخت تجارتی با حضور بالغ‌بر 120 نفر در کرج برگزار شد و می‌توان گفت مهم‌ترین هدف از برگزاری این همایش، توجه به توسعه تولیدات پوشاک با رویکرد افزایش کیفیت و نحوه قیمت‌گذاری صحیح بوده است.

او با اشاره به این که پاسخگویی به نیاز ذینفعان و توجه به سلایق مشتریان در تمامی عرصه‌های تولیدی ازجمله مد و لباس یک ضرورت است اظهار داشت: در دنیای رقابتی امروز، موضوع شناخت تولیدات تجاری، مسئله‌ای اجتناب‌ناپذیر و مهم در حوزه مد و لباس است که می‌تواند دستاوردهای بسیاری را به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل گروه تولید و پخش پوشاک هما در ادامه افزود: همایش مذکور باهدف آشنایی گروه مد و لباس با موضوعاتی همچون تکنیک‌های طراحی دوخت تجاری برنامه‌ریزی و در روز  13 آبان با همراهی مجتمع فنی حرفه‌ای خواهران الزهرای کرج و مرکز آموزش‌های تخصصی تولید پوشاک هما در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی توان‌بخشی رعد کرج برگزار شد.

فرهنگ رنجبر همچنین به دیگر اهداف برگزاری این همایش اشاره و تصریح کرد: آشنا کردن فعالان مد و لباس با بازار تجاری و فروش برند، توانمندسازی مخاطبان باهدف تولید باکیفیت، آشنایی با شاخص‌های قیمت کیفیت انعطاف و تحویل به‌موقع محصولات به مشتریان و گروه متقاضیان و آشنایی با نحوه الگوبرداری از تجارت موفق برندهای پوشاک در داخل و خارج کشور از مهم‌ترین اهداف ما در این همایش بوده است.

این مدرس اذعان داشت: یکی از نکات برجسته این بود که برنامه‌ریزی میان‌مدتی را ایجاد کردیم تا گروه‌های مختلف کارشناسی با تکنیک‌های مختلف دوخت تجاری به‌مرورزمان آشنا شوند و در کنار فعالیت حرفه‌ای با استفاده از موضوعات آموزشی که بر اساس تجارب و موضوعات برندسازی اتفاق می‌افتد، بتوانند ازاین‌دست فعالیت‌های آموزشی بهره‌مند شد و همین را عیناً در تولیدات منتقل کنند.

فرهنگ رنجبر در خاتمه گفت: این همایش با رویکرد تجاری‌سازی محصولات در حوزه مد و لباس پیش رفت و امیدواریم در ادامه مسیر فرصت‌های بیشتری برای برپایی چنین رویدادهایی حاصل شود.