سرویس مد و لباس هنرآنلاین: هفتمین رویداد کارآفرینی "تازه شو" با موضوع مد و فناوری، دوشنبه 29 مهرماه از ساعت 9 تا 12 به همت پارک علم و فناوری البرز و با همکاری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزاری می‌شود.

خشایار خوش‌آرای مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری البرز و مدیر برگزاری این رویداد درباره جزئیات آن به خبرنگار هنرآنلاین گفت: زمانی که اقدام به برگزاری رویدادی با عنوان "تازه شو" کردیم، تلاشمان بر این بود تا حوزه‌هایی که در زمینه تجاری دارای ضعف بودند را تقویت کنیم و در هفتمین گام به مقوله مد و لباس رسیدیم.

 خوش‌آرای با اشاره به اینکه در دوره‌های گذشته به موضوعاتی همچون گردشگری و زمین‌شناسی پرداخته‌شده است اظهار داشت: به نظر می‌رسد در شرایط کنونی یکی از موضوعاتی که به‌شدت مورد توجه جامعه قرار دارد و در بحث کسب دانش و مهارت، مورد توجه طیف وسیعی از بانوان و آقایان است، موضوع مد و لباس بوده و بر همین اساس در هفتمین دوره به سراغ این جریان رفتیم.

او در ادامه افزود: برای این رویداد یک پنل گفت‌وگو در نظر گرفته‌ایم که با سخنرانی چهره‌های موفق در حوزه مد و لباس همراه است. هم‌زمان با این بخش، مسابقه طراحی لباس با موضوع کارآفرینی برپا می‌شود که نفر برگزیده این مسابقه می‌تواند طی یک دوره بورس رایگان از آموزش‌هایی در حوزه مد و لباس بهره گیرد و به مدت شش ماه نیز به شکل رایگان از خدمات پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی استفاده کند.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری البرز اذعان داشت: رویدادهای استارتاپی حوزه مد و لباس به پرورش ایده و جذب سرمایه کمک می‌کند و امتیازی که ایندست رویدادها دارند این است که فعالان نوپا یاد می‌گیرند که چگونه از تجربیات دیگر افراد بهره گیرند.

او به موضوع لزوم شبکه‌سازی در زمینه پویایی فعالیت‌های تجاری حوزه مد و لباس اشاره و تصریح کرد: در این روش افراد با توانمندی‌های مختلف پا به عرصه می‌گذارند و به اشتراک گذاشتن این قابلیت‌های موجب می‌شود که مسیر درست‌تری برای رسیدن به اهداف پیگیری شود.

در ادامه پوستر هفتمین رویداد کارآفرینی "تازه شو" همراه با اطلاعات تکمیلی آن را ببینید:

photo_2019-10-08_22-45-31