سرویس مد و لباس هنرآنلاین: قیمت یکی از اجزای آمیخته با بازاریابی‌ است، اما این‌که چگونه بخواهیم کالا یا خدمات‌مان را قیمت‌گذاری کرده و هزینه تمام‌شده به‌اضافه سود مطلوب را محاسبه کنیم، به این سادگی امکان‌پذیر نیست.

با توجه به نوع کسب‌وکارتان، وضعیت بازار، مخاطب و عوامل مختلف دیگر، شما می‌توانید به سه روش قیمت‌گذاری بر مبنای تقاضا، هزینه و رقابت کالا یا خدمات‌تان را قیمت‌گذاری کنید.

نظر به اهمیت این موضوع، انجمن طراحان لباس و پارچه ایران اقدام به برپایی نشست تخصصی استراتژی قیمت‌گذاری محصول فشن کرده است.

شیما اسماعیلی سخنران این نشست است که روز پنجشنبه 11 مهر از ساعت 15 تا 18 برپا می‌شود.

این نشست برای اعضای رسمی انجمن رایگان است.

مفهوم استراتژی قیمت‌گذاری، تولید محصول فشن و کنترل هزینه‌ها، محصول فشن و چالش‌های قیمت‌گذاری، بررسی موارد کلیدی در انتخاب قیمت صحیح محصول و معرفی و بررسی 5 استراتژی رایج در قیمت‌گذاری محصول ازجمله سرفصل‌های نشست تخصصی استراتژی قیمت‌گذاری محصول فشن است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 02188860305 و  02188302944 تماس بگیرند.