سرویس مد و لباس هنرآنلاین: گروه تولیدی "هالیدی" یا "تعطیلات" در سال 1374 با هدف تولید و پخش پوشاک زنانه و تین ایجر توسط مهرداد افراز تأسیس‌ شد.

طراحی‌های مدرن و نوآوری‌های خلاقانه در تولیدات جدید و همچنین توازن میان سبک اسپرت و مدرن امروزی از دستاوردهای این شرکت در سالیان گذشته بوده است. از دیگر ویژگی‌های محصولات "تعطیلات" هماهنگی حداقل 120 مدل پوشاک بوده که در 16 رنگ برتر هر فصل طراحی شده است.

مهرداد افراز مدیرعامل برند "تعطیلات" درباره روند فعالیت این مجموعه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: سال 1374 بود که ایده داشتن یک برند در حوزه پوشاک به ذهنم خطور کرد و شروع فعالیتم برای محقق ساختن این ایده، کار در یک مغازه بود که بعدها به یک تولیدی بزرگ‌تر تبدیل شد.

افراز در ادامه تصریح کرد: امروز بالغ‌بر 200 شعبه در سراسر کشور داریم و 2500 پرسنل درروند تولید، توزیع و عرضه محصولات این مجموعه مشغول به فعالیت هستند و باافتخار می‌گویم که توانسته‌ایم به لحاظ کیفت، تنوع رنگ و دوخت و همچنین تنوع مدل در بحث لباس‌های ورزشی، خود را با برندهایی همچون آدیداس، نایک و پوما مقایسه کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که در مجموعه خود تا چه اندازه به صادرات فکر می‌کند اذعان داشت: امروز برخلاف بسیاری از دیگر برندها به صادرات به فکر نمی‌کنیم و بنا داریم حداقل در هر شهر داخلی یک نمایندگی داشته باشیم و تا جای ممکن کشور خودمان را به‌ویژه در حیطه پوشاک ورزشی تأمین ‌کنیم اما در صورت ثبات شرایط سیاسی، امیدوار هستیم که حداقل پنج شعبه در جهان تأسیس کنیم.

مدیرعامل برند "تعطیلات" در ادامه افزود: ما در مجموعه خود اتاق فکر طراحی قوی داریم و گروه تحصیل‌کرده و جوانی با ما همکاری می‌کنند. به‌طور مثال در مجموعه ما جوانی حضور دارد که در هاروارد تحصیل‌کرده است.

افراز در خاتمه تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم که طی دو سه سال آینده به 500 شعبه در ایران برسیم و سپس به صادرات فکر کنیم و هر چند ما هم مانند سایر تولیدکنندگان در بحث تأمین مواد اولیه مشکل‌داریم اما اعتقاد دارم سختی‌ها آدم‌ها را می‌سازد و در حقیقت روزهای سخت می‌گذرند و آدم‌های سخت می‌مانند.