به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، چهارشنبه اول خرداد سال جاری، دبیرخانه سومین جشنواره رویداد طراحی مد و لباس دیبا نشستی را در مؤسسه فرهنگی اکو ترتیب داد که طی آن نمایندگان هفت برند حامی این جشنواره، اهداف و افق چشم‌انداز  خود را در زمینه‌های مختلف طراحی مد و لباس برای علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره تشریح کردند.

همان روز مقرر شد تا هنرمندان جوان علاقه‌مند به شرکت در "دیبا" طی یک ماه با مطالعه، تحقیقات میدانی و رجوع به سوابق و رویکردهای مورد نظر هر یک از این برندهای حامی با توجه به ضوابط و مقررات جشنواره به طراحی پرداخته و طرح‌های مورد نظر خود را به دبیرخانه ارائه نمایند.

مهلت مقرر از سوی دبیرخانه جشنواره جمعه 31 خرداد به سر آمده و هنرمندان متقاضی شرکت در این جشنواره تنها 3 روز دیگر فرصت دارند  تا با مراجعه به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان انقلاب اسلامی، نرسیده به چهار راه ولی‌عصر(عج)، خیابان شهید بالاور، پلاک 4، طبقه چهارم، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر ، طرح‌های خود را ارائه نمایند.

پس از انجام مراحل ارزیابی و داوری که پس از این از سوی دبیرخانه جشنواره دیبا به دبیری الهام زایجانی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی برنامه‌ریزی خواهد شد، جایزه ویژه 10 میلیون تومانی به طراح برگزیده این جشنواره اهدا می‌شود.