سرویس مد و لباس هنرآنلاین: محمدعلی حق‌شناس مدیرمسئول و سردبیر فصلنامه فرهنگی هنری "معمار و مد امروز" از برپایی همایش بین‌المللی معمار و مد امروز با رویکرد جشنواره برنده خلاق خبر داد.

او دراین‌باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: همایش بین‌المللی "معمار و مد امروز" با رویکرد جشنواره برنده خلاق در تاریخ 12 تیرماه به میزبانی مجتمع آوا سنتر و با محوریت ترکیب معمارى و مد در راستاى حمایت از افراد خلاق در زمینه معمارى، مد و جواهرات در سه بخش سخنرانى، مسابقه و نمایش برگزار می‌شود.

حق‌شناس ادامه داد: این رویداد ‌‎در راستای زنده نگاه‌ داشتن هنر معماری ایرانی اسلامی برگزار می‌شود که قدمتی طولانی دارد اما امروز ممکن است آن‌گونه که شایسته است مورد توجه قرار نگیرد.

او تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم کارکرد دو هنر مد و معماری را در قالب ابزارهای اجتماعی امروزی بیشتر نمایش دهیم، آن‌ هم با حمایت و همکاری خانواده مجله "معمار و مد امروز" که اطلاعات و دانسته‌های کافی در زمینه معماری مدرن و اصیل ایرانی دارد و همچنین همراهی کسانی که در زمینه طراحی لباس و زیورآلات دارای پیشینه قابل توجهی هستند.

حق‌شناس افزود: از شرکت‌کنندگان در این همایش خواسته‌ شده است معماری را با همه ویژگی‌های منحصربه‌فردش در آثار خود نشان دهند تا بتوانیم هرچه بیشتر خلاقیت هنرمندان جوان را برانگیزیم و نوآوری ویژه‌ای در این زمینه داشته باشیم.

مدیرمسئول و سردبیر فصلنامه فرهنگی هنری "معمار و مد امروز" با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش کارگاه آموزشی و مسابقه و نمایشگاه برگزار می‌شود بیان کرد: کارگاه آموزشی روز چهارشنبه ‌‎12 تیرماه از ساعت 16 تا 20، بخش مسابقه روز پنجشنبه از ساعت 17 تا 19 و بخش نمایشگاهی در روز جمعه 14 تیرماه از ساعت 12 تا 21 برگزار خواهند شد.

‌در ادامه پوستر همایش بین‌المللى "معمار و مد امروز" شامل اطلاعات تکمیلی درباره این رویداد را ببینید:

photo_2019-06-08_15-15-21