به گزارش هنرآنلاین به نقل روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، نشست مشترک مسئولان برگزاری سومین جشنواره مد و لباس دیبا با مدیران گروه طراحی پارچه و لباس دانشگاه‌های تهران و دبیران انجمن‌های علمی، سه‌شنبه 24 اردیبهشت به میزبانی کافه دُرسا برگزار می‌شود.

الهام زایجانی دبیر سومین جشنواره مد و لباس دیبا با اشاره به برگزاری این نشست به میزبانی برند دُرسا گفت: در این نشست مدیران گروه طراحی پارچه و لباس دانشگاه‌های تهران و دبیران انجمن‌های علمی در فضای دوستانه گرد هم آمده تا در جریان اقدامات صورت گرفته در روند برگزاری این دوره از جشنواره دیبا قرار گیرند.

وی ادامه داد: همچنین در این نشست توضیحاتی پیرامون حضور پُررنگ دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خلاق و مستعد در این جشنواره ارائه خواهد شد و از آنجا که این جشنواره به رتبه برتر جایزه ویژه 10 میلیون تومانی را در نظر گرفته است در زمینه مراحل طی شده تا مشخص شدن نفر برگزیده نیز نکاتی مطرح خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر تصریح کرد: جشنواره دیبا از جمله جشنواره‌های جریان‌ساز در حوزه طراحی مد و لباس است که طول مدت کوتاه برگزاری خود به دستاورد مطلوبی دست پیدا کند و در این دوره تأکید بر اعطای یک جایزه ویژه  10 میلیونی به رتبه برگزیده داریم که قطعاً رقابت میان شرکت‌کنندگان در آن را افزایش داده و بر کیفیت کمی و کیفی آن  نیز خواهد افزود.

وی در پایان با تشکر از شاهین فاطمی(برند دُرسا) برای میزبانی از این نشست، گفت: نشست عصر امروز جشنواره دیبا با کیفیتی که به آن اشاره شد ساعت 18 تا 20 در محل کافه دُرسا منعقد خواهد شد.