به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی نقش تن‌پوش، در راستای معرفی کودکان و بیماران پروانه‌ای به جامعه و همچنین جلب حمایت اقشار مختلف دست‌اندرکاران و طراحان برتر جشنواره ملی نقش تن‌پوش در نمایشگاه "بوم‌تن"، آثار منتخب این رویداد از امروز به نفع این بیماران به فروش گذاشته می‌شود.

جشنواره ملی نقش تن‌پوش از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر به دبیری الهام زایجانی در آستانه برگزاری هفتمین دوره خود است.

طراحان برتر دو دوره جشنواره نقش تن‌پوش بهترین از امروز و به مدت دو روز آثار خود را با هدف حمایت از بیماران پروانه‌ای به فروش می‌گذارند.

بیماران پروانه‌ای در زمره گروه‌های بیماران کمتر شناخته شده‌ای هستند که نیاز به حمایت و کمک های مردمی دارند. متأسفانه در جامعه شناخت کمتری نسبت به این بیماری وجود دارد و حتی برخی از مردم فکر می‌کنند این بیماری مسری است. به همین دلیل دست‌اندرکاران جشنواره ملی نقش تن‌‍پوش تصمیم گرفتند نمایشگاهی برگزار شود و علاوه بر اختصاص بخشی از سود فروش محصولات به این بیماران با جلب حضور هنرمندان و افرد شاخص در این مراسم زمینه افزایش آگاهی مردم در خصوص بیماری بیماری پوستی (E.B) فراهم شود.

نمایشگاه ۱۰ فروش آثار برتر ادوار جشنواره نقش تن‌پوش به نفع کودکان مبتلا به بیماری "ای بی" 10 و ۱۱ بهمن ماه در "آوا سنتر" واقع در خیابان اقدیسه، نبش خیابان فیروزبخش از ساعت 10 صبح الی 21 برپا شده است.