به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با اشاره به حضور دو هزار هنرجو در کارگاه‌های آموزشی طراحی مد و لباس با محوریت مجموعه‌سازی گفت: پیش‌بینی می‌شود با برگزاری کارگاه‌های آموزشی طراحی لباس در ۱۰ استان کشور همچون کرمانشاه، گلستان، اصفهان، خزاسان رضوی، لرستان و بوشهر،  بیش از دو هزار هنرجو در در این کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند.

او تصریح کرد: بدون مشارکت مستقیم دولت و با همکاری مؤسسات مد و لباس  و استادان حوزه مد و لباس تاکنون ۵۰۰ نفر از هنرجویان در این کارگاه‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.

قبادی اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی در ۱۰ استان کشور، با مجوز مؤسسه هنری مد و لباس با بند سه آیین‌نامه فعالیت می‌کنند. در پایان دوره کارگاه‌های آموزشی مد و لباس مدرکی به هنرجو ارائه می‌شود و در صورتی‌که مدرک پایان دوره کارگاه‌های آموزشی از طریق مؤسسات مختلف و غیرمجاز ارائه شود که دارای مجوزهای لازم از سوی کارگروه مد و لباس و وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی نیستند، از کارشناسان مد و لباس استان‌های سراسر کشور تقاضامندیم که مراتب را به کارگروه مد و لباس اطلاع دهند.